;
coinex

امروزه ایمیل ها از گذشته امن تر می باشند

امروزه ایمیل ها از گذشته امن تر می باشند

بحث امنیت همیشه جزء مباحث داغ بوده است. در واقع حفظ امنیت اطلاعات شخصی، کاری و سری یکی از مهمترین مسائل در دنیای اینترنت می باشد. در آغاز کار اینترنت امنیت خیلی مورد توجه قرار نگرفته بود. تنها چند سال بعد سیستم های شبکه ای توسط پروتکل های امنیتی تقویت شدند. این به این معنی است که سرور ایمیل های فردی می تواند بدون آنها عمل کند.به همین دلیل امنیت ایمیل ها بسیار ضعیف بوده است و با شبکه های گسترده ی فیشینگ و هرزنامه ها همراه می باشد. اما بنا به گزارشات جدید این قضیه در حال بهبود است.

دانشمندان کامپیوتر دانشگاه Illinois یک تکنولوژی برای امنیت ایمیل پیدا کرده اند، این فناوری به صورت قابل توجهی بهتر از دو سال پیش می باشد، مسائل بزرگی درباره ی آن وجود دارد.
یکی از دلایل بزرگ برای اثبات این بهبود این است که شرکت های بزرگی همچون گوگل از پروتکل های امنیتی در پست الکترونیکی خود به صورت پیش فرض استفاده می کنند.
مایکل بیلی یکی از نویسندگان این گزارش که در مجموعه مقالات کنفرانس ACM 2015 در کنفرانس سنجش اینترنت گفت: من این فرض را دارم که هر ایمیلی که بدون مراقبت های ویژه ارسال می کنم دارای یک لیست گسترده توزیع اینترنت است.
او اضافه کرد: اگر شما می خواهید یک ایمیل امن بفرستید، یا باید به هر کامپیوتر و شبکه ای که ایمیل شما از آن عبور می کند اعتماد داشته باشید یا اینکه باید محتویات ایمیل خود را قبل از اینکه از کامپیوتر شما خارج شود رمز گذاری کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر