;
coinex

HP یک تبلت اعلاء ویندوزی برای کاربران تجاری معرفی کرد

HP یک تبلت اعلاء ویندوزی برای کاربران تجاری معرفی کرد

HP اوایل سال جاری با معرفی یک تبلت ویندوزی اعلاء و سبک به نام X2 Spectre ما را شگفت زده کرد و در حال حاضر نیز تشکیلات اقتصادی این شرکت Elite x2 را معرفی کرده است.

مانند Spectre x2، تبلت Elite x2 نیز یک تبلت 12 اینچی است. از طرفی همراه با همان پردازنده Core M اینتل آمده و به یک صفحه نمایش 1080 پیکسلی مجهز شده است. با این حال، HP لولای آن را دوباره طراحی کرده، که هنوز هم مثل یک نوار می باشد اما به خارج از لبه دستگاه گسترش یافته است. در این تبلت جدید تعدادی ارتقاء نیز برای تفکر کسب و کاری در نظر گرفته شده است.
تبلت جدید اچ پی دارای یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در پشت دستگاه و یک ورق کورنینگ گوریل گلس 4 برای محافظت از صفحه نمایش می باشد. علاوه بر این، دو گزینه برای صفحه کلید وجود دارد، یک نسخه آلومینیوم نازک برای مصارف حمل و نقل زیاد ( Travel Keyboard) و یک نوع ضخیم تر که شامل NFC و کارت خوان هوشمند می باشد(Advanced Keyboard). کاربران با توجه به نیاز خود تصمیم به انتخاب هر کدام از این دو که بگیرند، Elite x2 یک تجربه تایپ عالی با اندازه کامل، به آنها ارائه دهد.
متاسفانه، این ارتقاء عملکرد و تقویت شاسی باعث شده که دستگاه کمی ضخیم تر و سنگین تر شود. ابعاد آن 11.2 در 8.4 در 0.5 اینچ و یا 30 در 21.4 در 1.3 سانتی متر و وزن آن به همراه صفحه کلید Travel متصل شده 2.72 پوند (1.23 کیلوگرم) می باشد. برای مقایسه، سرفیس پرو 4 با ضخامت 0.52 اینچی (13 میلی متری)، وزن 2.37 پوندی (1.07 کیلوگرمی) دارد.
این تبلت به زودی با قیمت 899 دلار در دسترس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر