;
coinex

تسلا قصد دارد در آینده ای نزدیک نسل جدیدی از ماشین های خودران را وارد بازار نماید

ایلان ماسک می گوید کمپانی ماشین های الکتریکی توجه خود را به سیستم خلبان خودکار (Autopilot) برای توسعه ماشین های خودران معطوف کرده است.  تسلا با سرعت بخشیدن تلاش های خود در بازار ماشین های خودران، از رقبایی چون گوگل، اوبر (Uber) و اپل در این مورد پیشی گرفته است.

ایلان ماسک می گوید کمپانی ماشین های الکتریکی توجه خود را به سیستم خلبان خودکار (Autopilot) برای توسعه ماشین های خودران معطوف کرده است.

تسلا با سرعت بخشیدن تلاش های خود در بازار ماشین های خودران، از رقبایی چون گوگل، اوبر (Uber) و اپل در این مورد پیشی گرفته است.

بعد از راه اندازی نرم افزار به روزرسانی شده قابلیت رانندگی خودران بتا برای ماشین های الکتریکی مدل S، مدیر اجرایی تسلا، ایلان ماسک، در توئیتر خود اعلام کرد: “توجه تیم نرم افزاری خلبان خودکار تسلا برای رسیدن به نسلی جدید از ماشین های تمام خودران و کاملا مستقل است.”

ماسک گفت اتوماسیون کامل ماشین های تسلا باید تا سه سال دیگر امکان پذیر باشند. سیستم خلبان خودکار (Autopilot) در عوض سیستم های پیشرفته کنترل کروز، قابلیت تغییر لاین و رد کردن موانع را دارد در حالی که داده ها را نیز برای توسعه قابلیت رانندگی خودکار خود جمع آوری می کند.

ایجاد فضای رقابتی برای خلق ماشین های بدون راننده که قابلیت خودران داشته باشند مدت زمان زیادی است که توسط گوگل بوجود آمده است و حتی دارای یک ناوگان وسایل نقلیه خودران در جاده های کالیفرنیا نیز می باشند اما اخیرا خودروسازان معروف پروژه های پیشرفته ای را نشان داده اند.

مرسدس بنز، بی ام دبلیو، آئودی، فورد و ولوو، همگی آنها در حال توسعه دادن سیستم های خودران خود هستند و تسلا نیز یکی از پیشرفته ترین آنها در این بازار است.

.

.

منبع: theguardian


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر