;
coinex

لومیا 950 و 950XL پنجشنبه ی این هفته به بازار فروش مایکروسافت آمریکا عرضه می شوند

لومیا 950 و 950XL  پنجشنبه ی این هفته به بازار فروش مایکروسافت آمریکا عرضه می شوند

نمی توان گفت که عرضه ی گوشی های مایکروسافت لومیا 950 و 950 XL در آمریکا با هرج و مرج روبرو بوده است اما قطعا طبق برنامه ریزی های گذشته پیش نمی رود. این عدم نا هماهنگی می تواند به دو دلیل شکل گرفته باشد اول اینکه این حجم گسترده ی تقاضا دور از انتظار بوده است و دوم اینکه نوعی مشکل در تولیدات گسترده وجود دارد.
امیدواریم با مشکل دوم روبرو نباشند، همچنین امیدواریم این تاخیر به دلیل همزمانی با عرضه ی کلی ویندوز 10 نباشد. به هرحال انتظار می رود که فروشگاه ها به زودی مملو از محصول مورد نظر خواهند شد.
سوال اینجاست که چقدر زود این بازار به وجود آمده و آیا امکان انتخاب وجود خواهد داشت؟ به نظر می رسد پنجشنبه 26 نوامبر زمان عرضه ی این محصولات خواهد بود. با این حال پیشنهاد می شود که گوشی مورد نظر خود را به صورت آنلاین پیش خرید کنید.
لازم به ذکر است بنا به گفته ی ردموند این دو دستگاه از روز چهارشنبه 25 نوامبر در بازار آنلاین تولیدکنندگان آنها در دسترس خواهد بود، ناگفته نماند که مشخص نیست امکان خرید اینترنتی تا چه زمانی وجود خواهد داشت. در این بین قطعه ی Display Dock به طور مجزا فروش خود را آغاز کرده و به نظر می رسد موجودی آن در فروشگاه ها به اتمام رسیده است. در حال حاضر فقط لاکAT&T به همراه گوشی لومیا 950 برای فروش آماده می شود.
این محصول با قیمت 599 دلار قابل خریداری است ، که البته Display Dock شامل آن نمی شود. برای تهیه ی این قطعه می توانید تا زمان عرضه ی لومیا 950XL که زمان تولید مجدد این قطعات می باشد منتظر بمانید. مجموعه ی این گوشی (به همراه یک رابط اتصال دهنده به کامپیوتر) با قیمت 649 دلار در دسترس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: pocketnow


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر