coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

هم اکنون گوشی اکسپریا C5 اولترا در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد

اکسپریا C5 اولترا. هم اکنون گوشی اکسپریا C5 اولترا در ایالات متحده در دسترس قرار می گیرد

در ماه آگوست که سونی از گوشی Xperia C5 Ultra خبر داد و در آسیا منتشر کرد، قیمت آن حوالی ۴۲۰ دلار بود. هم اکنون این گوشی هوشمند، ۱۰۰ دلار ارزانتر ارائه می شود و هرچند که به طور رسمی در ایالات متحده منتشر نشده است اما می توان آن را از طریق آمازون خریداری کرد.

این گوشی در این سایت در دو رنگ سفید و مشکی در دسترس می باشد و قابلیت US LTE را به نمایش می گذارد (سازگار با AT&T و T-Mobile)، اما با گارانتی ایالات متحده  عرضه نمی شود.

اگر شما قصد دارید که این گوشی را خریداری کنید که به صورت آنلاک به قیمت ۳۲۹.۹۹ دلار می باشد، از اینکه شماره مدل آن E5506 (نه E5553) است، مطمئن شوید.

این گوشی اکسپریا C5 اولترا که به صفحه نمایش ۶ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ پیکسلی مجهز می شود و تقریبا بدون قاب می باشد، ضد آب نیست و این برای یک گوشی هوشمند سونی دور از انتظار است. اکسپریا C5 اولترا از یک پردازنده ی ۸ هسته ای مدیاتک (MediaTek MT6752) با سرعت کلاک ۱.۷ گیگاهرتزی بهره می برد و ویژگی های دیگری از جمله، رم ۲ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت حافظه ی قابل ارتقا، باتری ۲۳۹۰ میلی آمپر ساعتی و دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی برای هر دو طرف گوشی را به نمایش می گذارد.

در آخر هم باید بگوییم که این گوشی اندروید لالی پاپ را اجرا می کند و به زودی به اندروید ۶ مارشمالو هم بروزرسانی خواهد شد.

نظر شما درباره ی این گوشی چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر