coinex
راهنمای خرید تکراتو

و این گوشی سونی اکسپریا C5 اولترا است

سونی اکسپریا C5 الترا (Sony Xperia C5 Ultra)، یک گوشی فوق العاده است که هم اکنون در دسترس خریدارن آمریکایی قرار دارد و می توانند آنرا از طریق یکی از اپراتور های این کشور تهیه نمایند.

سونی اکسپریا C5 اولترا (Sony Xperia C5 Ultra)، یک گوشی فوق العاده است که هم اکنون در دسترس خریدارن آمریکایی قرار دارد و می توانند آنرا از طریق یکی از اپراتور های این کشور تهیه نمایند. هرچند که قیمت آن بیش از حد بالا نیست اما برای در اختیار داشتن یک گوشی اکسپریا C5 اولترا از طریق سایت Expansys باید 319.99 دلار پرداخت کرد و برای خرید آن از آمازون 329.99 دلار لازم خواهد بود. هر دو خرده فروش در حال حاضر این گوشی را در نسخه سفید دارند.

اکسپریا C5 اولترا برای نشان دادن توجه ویژه خود به دوستداران سلفی دوربین جلویی خود را، یک دوربین 13 مگاپیکسلی خوب انتخاب کرده و حتی برای آن یک فلش LED نیز در نظر گرفته است. این گوشی در محدوده فبلت های رده میانی قرار می گیرد. یک صفحه نمایش لمسی 6 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل آنرا زینت داده است. قلب اکسپریا C5 اولترا از یک چیپست مدیا تک MT6752 که در کنار یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.7 گیگا هرتز قرار گرفته، می تپد و یک باتری 2930 میلی آمپر ساعتی به آن زندگی می بخشد. با اندازه های 164.2 در 79.6 در 8.2 میلیمتر و وزن 187 گرمی، اکسپریا C5 اولترا تناسب اندام خوبی دارد و اندروید 5.0 لالی پاپ قابلیت اجرا بر روی این گوشی را خواهد داشت. و این، گوشی سونی اکسپریا C5 اولترا است.

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوزی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر