;
coinex

پتنت های اخیر سامسونگ یک دستگاه رولی و گوشی های هوشمند کتابی را نشان می دهد

پتنت های اخیر سامسونگ یک دستگاه رولی و گوشی های هوشمند کتابی را نشان می دهد

شایعه شده است که سامسونگ در حال کار بر روی یک صفحه نمایش تاشو می باشد و پتنت اخیر یک مفهوم کاملا جدید را که ایده ی یک دستگاه رولی است، نشان می دهد. چنین ابزاری دو حالت دارد. یک حالت رولی و یک حالت غیر رولی. در حالت اول شما اساسا یک دستگاه لوله مانند دارید که به شما توانایی این را می دهد که با استفاده از یک دسته کوچک آن را بکشید و در نتیجه یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشید. این روش بسیار مفید است زیرا شما به راحتی می توانید زمانی که می خواهید دستگاه را در جیب خود بگذارید اسکرول را بکشید و فقط وقتی به آن نیاز دارید صفحه نمایش را باز کنید.

یک ویژگی جالب این طرح دسته ای است که به واسطه آن صفحه نمایش را جمع می کند، که تحت عنوان یک تب نامیده می شود. این تب بخشی از تلفن همراه این دستگاه رولی است که می تواند در تیوب بالا و پایین رود. یکی دیگر از راه های باز کردن این ابزار فشار دادن یک آیکون خاص در کنار صفحه نمایش است.
ثبت اختراع قابل توجه دیگری که این شرکت به تازگی ارائه داده است یک گوشی هوشمند تب مانند می باشد که دستگاهی شبیه یک کتاب است. این ابزار اساسا با یک تب که در کنار آن تعبیه شده از وسط تا می شود.

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر