;
coinex

اپل احتمالاً آیفون 6C را در فوریه عرضه خواهد کرد

اپل احتمالاً آیفون 6C را در فوریه عرضه خواهد کرد
شایعات بسیار زیادی راچع به آینده ی گوشی های آیفون وجود دارد. ابتدا راجع به نمونه های اولیه آیفون 7 اخباری به گوش رسید و حالا شایعات حول گوشی آیفون 6C می چرخند. طبق گزارشات جدید این گوشی در فوریه سال 2016 عرضه خواهد شد.
بنا به گزارشی از یک سایت که اسم آن مشخص نیست، ظاهراً اندازه صفحه نمایش گوشی همان 4 اینچی خواهد بود که قبلاً هم شایعه شده بود و دارای سنسور اثر انگشت نیز می باشد. اما با توجه به اینکه در کلاس C اپل قرار دارد ویژگی های برجسته ی دیگر گوشی های سطح بالای آیفون همچون فورس تاچ را نخواهد داشت. گفته می شود که تنوع رنگی این گوشی زیاد است و همچون گوشی آیفون 5C بدنه ی آن از جنس فلز خواهد بود.
از آنجایی که این گوشی در کلاس C اپل قرار دارد قیمت ارزان تری نسبت به دیگر گوشی های آیفون دارد. گفته می شود که قیمت این گوشی در محدوده 400 تا 500 دلار خواهد بود. اما چنین قیمتی این سوال را در ذهن ایجاد می کند که اپل چه سیاستی را در قبال گوشی های آیفون 6 و آیفون 5 اس که در حال حاضر با قیمت 550 و 450 دلار به فروش می رسند، اتخاذ خواهد کرد.
با نگاهی به گذشته شاید بتوان جوابی بر این سوال یافت. زمانی که اپل از آیفون 5C در کنار آیفون 5S پرده برداری کرد، فروش آیفون 5 متوقف شد و 5C به عنوان تلفنی میان رده و آیفون 4S به عنوان پایین ترین گوشی آیفون در نظر گرفته شد. با در نظر گرفتن این نکات به نظر می رسد که اپل آیفون 6 را با قیمت 550 دلار همچنان در ترکیب خود حفظ خواهد کرد و گوشی آیفون 6C را با آیفون 5S تعویض خواهد کرد.
اگر این شایعات درست باشند اپل ظاهراً این گوشی را در ژانویه معرفی می کند و آن را در فوریه به در دسترس قرار خواهد داد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر