coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

گوشی زِن فون زوم ایسوس سرانجام عرضه شد

تقریباً با گذشت یک سال از معارفه ی ایسوس از گوشی زِن فون زوم (ZenFone Zoom)، این گوشی برای خرید در دسترس قرار گرفت.
زن فون زوم که در کشور خود ایسوس یعنی تایوان عرضه شده است دو مدل مختلف دارد: مدل اول دارای 64 گیگابایت حافظه ی داخلی و پردازنده ی 4 هسته ای Atom Z3580 اینتل با قدرت پردازش 2.3 گیگا هرتز می باشد. مدل دیگر آن دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت و پردازنده ی 4 هسته ای Atom Z3590 با قدرت پردازش 2.5 گیگا هرتز می باشد. مدل 64 گیگابایتی قیمتی معادل 428 دلار دارد و این در حالی است که مدل 128 گیگابایتی 489 دلار قیمت خواهد داشت. به نظر می رسد که پشت هر دو گوشی با چرم مصنوعی پوشانده شده باشد و این موضوعی است که در طول معرفی گوشی به آن اشاره ای نشده بود.

دوربین در قسمت پشت گوشی فضای قابل توجهی را گرفته است چرا که شامل لیزر فوکوس خودکار، تثبیت کننده ی تصویر نوری و فلش ال ای دی دو گانه می باشد.
نام Zoom به این دلیل برای این گوشی انتخاب شده است که دارای دوربین 13 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر می باشد. دوربین در قسمت پشت گوشی فضای قابل توجهی را گرفته است چرا که شامل لیزر فوکوس خودکار، تثبیت کننده ی تصویر نوری و فلش ال ای دی دو گانه می باشد. در جلوی گوشی نیز دوربین 5 مگاپیکسل مخصوص سلفی و ویدیوچت تعبیه شده است.
در کنار این دوربین ها گوشی زن فون زوم دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1080p می باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به رم 4 گیگابایتی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری 4G LTE اشاره کرد. همچنین سیستم عامل گوشی نیز اندروید 5.1 لالی پاپ می باشد. ایسوس تاریخ عرضه ی زن فون زوم را در دیگر مناطق اعلام نکرده است و باید دید که چه زمانی این گوشی را به دیگر مناطق عرضه خواهد کرد. نظر شما راجع به این گوشی با چنین قیمتی چیست؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر