;
coinex

سری گوشی های زد 5 ایکسپریا ماه آینده اندروید 6 مارشمالو را دریافت می کنند

سری گوشی های زد 5 ایکسپریا ماه آینده اندروید 6 مارشمالو را دریافت می کنند

 توئیت یک روزنامه نگار معروف (@Ricciolo) نشان گر این موضوع بود که گوشی سونی ایکسپریا زد 5 آپدیت اندروید 6 مارشمالو را در ژانویه 2016 دریافت می کند. در این توئیت همچنین اشاره شده است که بعد از انتشار آپدیت برای گوشی های سری Z5 ، مدل های قدیمی تر ایکسپریا نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد. بنابراین در ژانویه شاهد انتشار اندروید 6 مارشمالو برای گوشی های ایکسپریا زد 5، ایکسپریا زد 5 کامپکت و ایکسپریا پریمیوم خواهیم بود.

همان طور که می دانید گوشی ایکسپریا زد 5 پریمیوم اولین گوشی هوشمند در جهان است که دارای نمایشگر 4K می باشد. البته لازم است بدانید تا نمایشگر برای نشان دادن بعضی از عکس ها و محتوای چند رسانه ای خاص از این رزولوشن استفاده می کند و در حالت عادی رزولوشن 1080p (فول اچ دی) را ارائه می دهد.

در ماه اکتبر بود که همین روزنامه نگار با انجام توئیتی دیگر اعلام کرده بود که اندروید 6 باعث بهبود Stamina Mode در سری گوشی های زد 5 ایکسپریا می شود. این حالت با متوقف کردن برنامه های در حال اجرا در پس زمینه، دوام باتری این گوشی ها را بیشتر خواهد کرد. زمانی که Stamina Mode فعال باشد با خاموش شدن صفحه نمایش برنامه ها همگام سازی نخواهند شد، تبادل دیتا قطع خواهد شد و کاربران تنها می توانند پیامک ها و تماس ها را دریافت کنند. البته در این حالت هشدار زنگ ساعت و برنامه ی تقویم همچنان کار خواهند کرد. با حالت Stamina Mode زمان آماده به کار گوشی های سری زد 5 ایکسپریا تا 400 درصد افزایش خواهد یافت. بنابراین شاهد یک بهبود بزرگ در این سری گوشی های خواهیم بود.

خود اندروید 6 نیز دارای قابلیت DOZE می باشد که در صورت غیر فعال بودن گوشی آن را به خواب عمیقی فرو خواهد برد. بدیهی است که خود این قابلیت نیز باعث افزایش دوام باتری می شود. باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا در عمل این آپدیت چنین تاثیری را بر دوام باتری گوشی های ایکسپریا زد 5 خواهد گذاشت یا که خیر.

سری گوشی های زد 5 ایکسپریا ماه آینده اندروید 6 مارشمالو را دریافت می کنند

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر