;
coinex

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو در فروردین 95 برای عرضه آماده می شود

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو در فروردین 95 برای عرضه آماده می شود

تا کنون فرض بر این بود که هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو، تا قبل از پایان سال 2015 برای راه اندازی آماده شود. حال اخیرا به گوش رسیده که عرضه ی گسترده وایو تا سال 2016 به تاخیر افتاده است، البته این شرکت در حال حاضر آن را رسمی کرده است ولی تا ماه آوریل(حوالی فروردین 95) به دست مصرف کننده نخواهد رسید.
اچ تی سی همچنین می گوید نسخه نسل دوم از کیت توسعه دهنده خود را در نمایشگاه CES سال 2016 عرضه خواهد کرد. فقط به مدت سه ماه یا کمی بیشتر، برای راه اندازی نسخه مصرف کننده پس از معرفی، برنامه ریزی شده است، تصور اینکه تفاوت مدل وایو DK2 با این نسخه مصرف کننده، فقط کمی اختلاف ظاهری باشد، سخت می باشد، قاعدتاً باید اختلاف عمیق تری دید.( امیدواریم در نمایشگاه CES حتما شاهد این محصول باشیم).
تا کنون عقیده داشتیم که این هدست در نوع خود بی نظیر است، اما این عقیده پس از صرف زمان طولانی پس از مشاهده ی کنترل کننده های نسخه مصرف کننده آکیولس ریفت و آکیولس تاچ در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت، کمی تغییر کرد. هر چند، هر دو هدست وایو و آکیولس فضا را با دموی بسیار چشمگیری نشان می دهند، اما آکیولس محتوای بسیار بیشتر و خیلی پیشرفته تری را به نمایش گذاشته است.

از آنجایی که هیچ یک از نسخه های نسل اول این هدست های مبتنی بر کامپیوتر، بی سیم نبوده اند، اکنون با وجود این نسل نگرانی کمتری در مورد قطع و یا درهم شدن تارهای اتصال وجود دارد. هنوز هیچ خبری در مورد اینکه که ریفت کی برای پیش فروش آماده خواهد شد، وجود ندارد (آخرین خبری که شنیده شده این است که تا پایان سال 2015 یا نهایتا تا فصل اول سال 2016 عرضه خواهد شد). قیمت گذاری نیز برای هیچ کدام از دو هدست مشخص نیست. به گوش باشید، زیرا طی هفته های آینده اطلاعت زیادی در این زمینه به گوش خواهد رسید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی،تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر