;
coinex

برنامه ی آی او اسی گوگل برای پشتیبانی از AirPlay بر روی اپل تی وی بروزرسانی شده است

با برنامه ی اخیر گوگل به نام ایرپلی (AirPlay)، دارندگان اپل تی‌وی هم اکنون می توانند فیلم ها و نمایش های تلویزیونی که از برنامه ی Google Play Movies اجاره و یا خریداری می کنند را مشاهده نمایند.

با برنامه ی اخیر گوگل به نام ایرپلی (AirPlay)، دارندگان اپل تی‌وی هم اکنون می توانند فیلم ها و نمایش های تلویزیونی که از برنامه ی Google Play Movies اجاره و یا خریداری می کنند را مشاهده نمایند.

گوگل برنامه ی آی او اس خود را برای پشتیبانی از استریم ایرپلی از گوشی و یا تبلت بر روی اپل تی وی بروزرسانی کرده است. شایان ذکر است که گوگل برنامه ی مخصوص تی وی او اس (tvOS) برای اپلیکیشن های Play Movies and TV خود برای اپل تی وی را در اختیار ندارد. آخرین باری که ما بررسی کردیم، هیچ برنامه ی Google tvOS ای بر روی اپل تی وی اپ استور وجود نداشت.

اگر شما فیلم و یا نمایش تلویزیونی ذخیره شده بر روی حساب گوگل پلی خود دارید، برای اینکه بتوانید آنها را به صورت استریم از طریق ایرپلی تماشا کنید؛ باید نسل سوم و یا چهارم اپل تی وی را که نرم افزار ۷ یا بالاتر از آن را اجرا می کند، داشته باشید. برنامه های بومی اپل تی وی فقط بر روی جدیدترین ستاپ باکس نسل چهارم اپل کار می کنند.

و اما دلیل اهمیت این کار چیست؟ به نظر می رسد که گوگل درست مانند دیگر رقبای اپل، قصد دارد که به آهستگی به صنعت اپل تی وی نفوذ کند. شایعه شده است که آمازون در حال کار بر روی یک برنامه ی تی وی او اس برای Amazon Instant Video می باشد. به دنبال پشتیبانی ایرپلی ممکن است تنها برنامه های گوگل بر روی اپل تی وی اپ استور ظاهر شوند. گوگل هانگوت هم یکی دیگر از برنامه هایی است که دوست داریم به عنوان یک برنامه ی تی وی او اس شاهد آن باشیم.

اپل هنوز اعلام نکرده است که  در حال حاضر چه تعداد از برنامه های تی وی او اس که قرار است ایجاد شوند، بر روی اپل تی وی اپ استور می باشند، اما appFigures -یک شرکت تجزیه و تحلیل شخص ثالث- براورد می کند که این تعداد حدود ۲۶۰۰ برنامه می باشد. چنانچه توسعه ی این اکوسیستم ادامه یابد، اپل به دنبال ایجاد یک تجربه ی متمایز بین آی او اس و تی وی او اس خواهد بود. بنا به گزارش MacRumors، این آی او اس اپ استور به دنبال این است که تشخیص دهد که کدام برنامه های آی او اس دارای یک نسخه ی تی وی او اسی می باشد درست همانطور که این اپ استور به شما می گوید که کدام برنامه ها نسخه ی اپل واچ هم دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: macworld


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر