;
coinex

پهبادها مشکلات عمده ای برای هواپیماها ایجاد کرده اند

پهباد.  یک گزارش جدید از Bard College در ایالات متحده بر مشکل برجسته ی پیش روی خلبانان هواپیما و هلی کوپتر و جانشین شدن پهبادها تاکید می کند.

یک گزارش جدید از Bard College در ایالات متحده بر مشکل برجسته ی پیش روی خلبانان هواپیما و هلی کوپتر اشاره می کند و در واقع این مشکل به قرار گرفتن آنها در سر راه هواپیماها و … مربوط می شود. از دسامبر ۲۰۱۳ تا سپتامبر ۲۰۱۵ در مجموع ۹۲۱ حادثه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و بیش از یک سوم آنها به عنوان “برخورد های نزدیک” تعریف شدند- به عبارت دیگر یک خطر واقعی در برخوردهای در هوا بوده است.

۹۰ درصد از حوادث در ارتفاع بالای ۴۰۰ فوتی رخ داده است که طبق دستورالعمل منتشر شده توسط اداره هوانوردی فدرال (FAA) در ایالات متحده، این ماکزیمم ارتفاعی است که پهبادها مجازند پرواز کنند. و اما بقیه ی این حوادث هم در ارتفاع ۵ مایلی فرودگاه و همچنین منطقه ی ممنوعه ی پرواز تعیین شده توسط FAA ضبط شده اند.

محققان می گویند: “یافته های ما نشان می دهند که این حوادث عمدتا در مناطقی رخ می دهند که تراکم ترافیک هوایی خیلی بالاست و جایی است که استفاده از پهباد ممنوع شده است.” اگر شما می خواهید برای تعطیلات کریسمس یک درون بخرید، بهتر است درباره ی باید و نبایدهای مربوط به این درون مطالعه کنید.

رهنمودهای موجود در انگلستان و ایالات متحده بسیار شبیه به هم هستند و چند مورد از آنها به این صورت بیان شده که: پهباد ها، در معرض دیدتان باشند و آنها را تا رتفاع زیر ۴۰۰ فوت نگه دارید و تا جایی که می توانید آن را از فرودگاه ها و هواپیماهای دیگر دور نگه دارید. گزارش Bard College پیشنهاد می کند که خلبانان بسیاری از پهبادها می توانند از یک یاداور استفاده کنند.

سازمان هواپیمایی انگلستان می گوید که اگر یک دوربین به پهباد شما متصل است، شما باید آن را به فاصله ی ۵۰ متری از افراد، وسایل ، ساختمان ها و سازه های دیگر، نگه دارید. همچنین باید از مناطق متراکم و گردهمایی های بزرگی از افراد هم دور بماند.

تولید کنندگان پهباد و تنظیم کننده های آن در حال کار بر روی روش هایی برای ایجاد پهباد ایمن تر می باشند.

اواخر هم یک طرحی ارائه شده که با نرم افزار جامع جغرافیایی-دفاعی ادغام می شود و بنابراین پهبادها به صورت خودکار از رفتن به مناطق خاصی اجتناب می کنند. با این حال این هم یک راه حل بدون خطا نخواهد بود و باز هم به همکاری اپراتورها نیاز خواهد داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر