;
coinex

آیا سونی نمایشگاه CES ۲۰۱۶ را بدون پرچمدار سپری خواهد کرد؟

دو پرچمدار سونی. شایعات می گویند سونی سال جدید از دو پرچمدار رونمایی می کند و هیچیک از آنها در نمایشگا CES ارائه نمی شوند

هنگامی که صحبت از سونی می شود، شایعات متفاوتی درباره ی آن می شنویم. به رطور مثال به تازگی شنیدیم که سری آینده ی اکسپریا Z6 سونی احتمالا شامل ۵ دستگاه می باشد که عبارتند از: اکسپریا Z6 مینی ۴ اینچی، اکسپریا Z6 کامپکت ۴.۶ اینچی، اکسپریا Z6 با اندازه ی ۵.۲ اینچی، اکسپریا Z6 پلاس ۵.۸ اینچی و در نهایت گوشی غول پیکر اکسپریا Z6 اولترا ۶.۴ اینچی. گفته می شود که در طراحی ۴ عدد از این گوشی ها از پردازنده ی استپدراگون استفاده شده است.

با این حال ما به تازگی شایعاتی شنیده ایم که با گفته های بالا در تناقض است و ادعا می کند سونی در سال جدید سری کامل گوشی های اکسپریا را عرضه نمی کند و در کل سال بر روی بیش از دو دستگاه عمده متمرکز نمی شود. بنا به گفته ی cnBeta، احتمالا سونی از یکی از این دو مدل در ماه می رونمایی کرده و در ژوئن به فروش می رساند در حالی که احتمالا از دیگری در ماه سپتامبر پرده برداری می کند و در اکتبر عرضه می شوند. اگر cnBeta به درستی این اخبار را ذکر کرده باشد، در نمایشگاه CES 2016 شاهد پرچمدار سونی نخواهیم بود.

این منبع ادعا می کند که هر دو گوشی به چیپ ست اسنپدراگون ۸۲۰ کوآلکام مجهز می شوند و پوششی فلزی در قسمت پشت گوشی به نمایش می گذارند که این اولین بار است که سونی از این قابلیت بهره می برد. علاوه بر این، cnBeta ادعا می کند که هیچیک از اینها مانند اکسپریا Z5 پریمیوم که دارای صفحه نمایشی 4K می باشند، نیستند و از این قابیت بی بهره اند.

به نظر می رسد که امسال سونی به خط مشی قبلی خود که هر ساله دو گوشی پرچمدار ارائه می داد باز می گردد. اما در سال ۲۰۱۵ سونی با ارائه ی تعداد زیادی از مدل های مختلف اکسپریا Z3 که بین هرکدام از آنها تفاوت هایی جزئی وجود داشت،  این روند را متوقف کرد، مثل مدل های اکسپریا Z3+  و Z4v.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر