;
coinex

شاهد صفحه نمایش های 4K در گوشی های هوشمند ۲۰۱۶ نخواهیم بود

به نظر می رسد که چندین کمپانی مشهور ارائه دهنده ی گوشی های هوشمند برای استفاده از صفحه نمایش های 4K در سال ۲۰۱۶ هیچ برنامه ای ندارند.

به نظر می رسد که چندین کمپانی مشهور ارائه دهنده ی گوشی های هوشمند برای استفاده از صفحه نمایش های 4K در سال ۲۰۱۶ هیچ برنامه ای ندارند.

سونی یکی از شرکت هایی است که از ارائه ی صفحه نمایش های 4K –رزولوشن تصویر در استاندارد 4K به ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل می رسد- در گوشی اکسپریا Z5 پریمیوم کنار کشیده است. اگر شما انتظار دارید برندهای اندرویدی معروفی از جمله سامسونگ و ال جی از صفحه نمایش 4K برای گوشی های سال آینده ی خود بهره ببرند، احتمالا با شندین این مطلب ناامید شوید چرا که امروز یک نشریه ی کره ای ادعا کرد که سامسونگ و ال جی تصمیم گرفته اند که استفاده از صفحه نمایش های 4K را کنار بگذارند اما این بدان معنی نیست که چنین صفحه نمایش های با وضوح بالایی را عرضه نمی کنند.

این منبع در ادامه توضیح می دهد که این شرکت ها برای بهبود و دید بهتر صفحه نمایش های موجود به ویژه پانل های ۱۴۴۰ پیکسلی متمرکز شده اند چرا که احتمالا از این پانل ها در پرچمداران بعدی خود بهره می برند و بنابراین نباید از چنین تصمیمی ناامید شویم و به نظر می رسد که حتی باید منتظر صفحه نمایش های بهبود یافته و با وضوح بالاتری هم باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر