;
coinex

تمایل بلک بری برای همکاری با گوگل ، اپل و تسلا بر سر ماشین های خودران

هنگامی که بلومبرگ در مصاحبه خود با چن پرسید که آیا بلک بری تمایل به همکاری با شرکت هایی مانند تسلا، گوگل و اپل که از قبل در زمینه اتومبیل های خودران کار کرده اند، دارد یا خیر ؟ او تمایل خود را با یک بله قاطعانه نشان داد.

جان چن، مدیر عامل شرکت بلک بری، اگر چه از پیشرفت سه ماهه اخیر کمپانی خود خشنود است اما آن را کافی ندانست و این موضوع را در کنفرانس اخیر تلفنی خود این گونه نشان داد که بلک بری قصد دارد نرم افزاری برای ماشین های خودران در ژانویه 2016 منتشر کند.

هنگامی که بلومبرگ در مصاحبه خود با چن پرسید که آیا بلک بری تمایل به همکاری با شرکت هایی مانند تسلا، گوگل و اپل که از قبل در زمینه اتومبیل های خودران کار کرده اند، دارد یا خیر، او تمایل خود را با یک بله قاطعانه نشان داد.

چن به بلومبرگ گفت: ” کاملا! من دوست دارم که این کار انجام شود. ما در هفته های گذشته نیز چند پیشنهاد همکاری در مورد این موضوع داشته ایم، اما نه از اسم های بزرگی که شما نام بردید. من به گسترش این کار کاملا مشتاق هستم. فن آوری QNX و پلتفرم نرم افزاری ما در واقع با استراتژی ماشین اپل کار می کند و دوست دارم که بتوانیم با تسلا نیز در این زمینه همکاری کنیم.”

 جان چن، مدیر عامل شرکت بلک بری، اگر چه از پیشرفت سه ماهه اخیر کمپانی خود خشنود است اما آن را کافی ندانست و این موضوع را در کنفرانس اخیر تلفنی خود این گونه نشان داد که بلک بری قصد دارد نرم افزاری برای ماشین های خودران در ژانویه 2016 منتشر کند.

چن در این مصاحبه خبری توضیح داد که شاید بسیاری از افراد ندانند که شرکت بلک بری از قبل نیز، برای مدتی یک مهره کلیدی در صنعت خودرو بوده است. او اضافه کرد: “حضور ما در بسیاری از اتومبیل های این صنعت به چشم می خورد. نرم افزار شرکت ما در بیش از 250 مدل و 60 میلیون خودرویی که در اطراف ما در حرکتند، در حال اجراست. طبیعی است که بخواهیم برای نسل بعدی اتومبیل ها گام برداریم.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر