coinex
راهنمای خرید تکراتو

بروزرسانی اچ تی سی وان A9 به اندروید ۶.۰.۱

مدل های اچ تی سی وان ام۹ (HTC One M9) و اچ تی سی وان ای۹ (HTC One A9) به زودی به اندروید مارشمالو بروز می شوند.

مو ورسی نائب رئیس بخش مدیریت محصول اچ تی سی وعده داد که مدل های اچ تی سی وان ام۹ (HTC One M9) و اچ تی سی وان ای۹ (HTC One A9) به زودی به اندروید مارشمالو بروز می شوند. همانطور که انتظارهم می رفت در روز چهارشنبه، اندروید ۶ برای مدل One M9 ارسال شد. به نظر می رسد که دو بروزرسانی جداگانه آماده شده است. اولی به حجم ۹۹.۴۷ مگابایت و دومی به حجم ۱.۲۱ گیگابایت است.

هم اکنون کسانی که دارای گوشی میان رده ی اچ تی سی وان A9 هستند، می توانند اندروید ۶.۰.۱ را دریافت کنند. این نسخه ی مارشمالو با همان قابلیت های اندروید ۶ همراه می شود که از جمله ی آنها می توان به قابلیت Doze اشاره کرد. این قابلیت همانطور که قبلا هم به آن اشاره کردیم، به این صورت است؛ مادامی که گوشی در حالت غیرفعال باشد، دستگاه را به حالت خواب (sleep) می برد و حتی برنامه هایی را که در پس زمینه در حال اجرا هستند، قطع می کند. همین امر منجر به این می شود که مدت زمان بیشتری در حالت آماده به کار باشد و در نتیجه عمر باتری را افزایش دهد.

این بروزرسانی شامل قابلیت جدید مجوز برنامه هم هست که به کاربران این امکان را می دهد که مجوز پذیرفتن و یا رد کردن تک تک قابلیت ها را داشته باشند.

گوگل ناو آن تپ (Google Now On Tap) هم نتایج جستجو را مبنی بر محتوایی که بر روی صفحه نمایش هست، ارائه می دهد. با نسخه ی ۶.۰.۱ اندروید، کاربران وان ای۹ بیش از ۲۰۰ ایموجی دریافت می کنند و در این نسخه برخی از باگ ها هم رفع شده است. مدل آنلاک One A9 با نسخه ای از اندروید می آید که خیلی شبیه به قبلی است و به همین دلیل بود که اچ تی سی وعده داده بود که این گوشی، بروزرسانی ها را در کمتر از ۱۵ روز بعد از دریافت آن بر روی دستگاه های نکسوس دریافت خواهد کرد.

برای دریافت این بروزرسانی بر روی اچ تی سی وان A9 مطمئن شوید که به وای فای متصل هستید و باتری شما حداقل ۵۰ درصد شارژ دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر