;
coinex

بهترین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های کوچکتر از ۴.۶ اینچ

بهترین گوشی های هوشمند با صفحه نمایش های کوچکتر از ۴.۶ اینچ

در دهه ی اخیر، شاهد گوشی های هوشمندی بوده ایم که اندازه ی آنها نسبت به قبل دوبرابر شده است. در حال حاضر گوشی هایی با صفحه نمایش های ۵ اینچی، گوشی هایی نرمال هستند و یافتن دستگاه هایی با اندازه ی جمع و جور کمی مشکل شده است. با این حال اگر شما به دنبال گوشی های هوشمندی هستید که اندازه ی صفحه نمایش آنها از ۴.۵ اینچ بیشتر نباشد، ما به شما کمک خواهیم کرد تا در تصمیم گیری دچار مشکل نشوید. در این مقاله لیستی از ۵ گوشی هوشمند برتر که دارای این فاکتور هستند را ذکر خواهیم کرد. با تکرا همراه باشید.

برخی از گوشی هایی که در اینجا نام می بریم، ممکن است جزء جدیدترین مدل ها نباشند، اما این نکته ی بدی نیست و حتی شاید از نظر قیمتی خوب هم باشد چرا که نسبت به قیمت راه اندازی آنها ارزانتر هم شده اند.

.

اپل آیفون ۵اس (Apple iPhone 5s)

آیفون ۵اس (iPhone 5s) تنها گوشی ۴ اینچی اپل است که هنوز هم تولید می شود.

آیفون ۵اس (iPhone 5s) تنها گوشی ۴ اینچی اپل است که هنوز هم تولید می شود. در اصل این گوشی در سپتامبر سال ۲۰۱۳ عرضه شد و دو سال از عمر آن می گذرد؛ اما چنانچه شما به یک گوشی جمع و جور نیاز دارید که آی او اس را اجرا می کند و قیمت آن هم برای شما چندان مهم نیست، هنوز هم این گوشی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید باشد. قیمت مدل ۱۶ گیگابایتی این دستگاه، ۴۵۰ دلار و قیمت مدل ۳۲ گیگابایتی آن هم ۴۹۹ دلار است. صفحه نمایش ۴ اینچی آیفون ۵اس دارای رزولوشن تصویر ۶۴۰ در ۱۱۳۶ پیکسلی است و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل در اینچ ارائه می دهد. از دیگر قابلیت هایی که این دستگاه به نمایش می گذارد می توان به اسکنر اثر انگشت، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، پردازنده ی ۲ هسته ای و ۶۴ بیتی A7 اپل و رم ۱ گیگابایتی اشاره کرد.

.

مایکروسافت لومیا ۵۳۲ (Microsoft Lumia 532)

این گوشی که در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ عرضه شد، به صفحه نمایشی ۴ اینچی با رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی مجهز شده و قدرت پردازشی خود را از یک پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۲۰۰ تامین می کند.

اگر شما به دنبال یک دستگاه ویندوز فون کوچک هستید و می خواهید قیمت آن هم خیلی گران نباشد ولی قابلیت های خوبی ارائه دهد؛ گوشی مایکروسافت لومیا ۵۳۲ گزینه ی مناسبی است. این گوشی که در نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ عرضه شد، به صفحه نمایشی ۴ اینچی با رزولوشن تصویر ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی مجهز شده و قدرت پردازشی خود را از یک پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۲۰۰ تامین می کند. لومیا ۵۳۲ دارای دوربین عقب ۵ مگاپیکسلی و دوربین جلوی VGA، رم ۱ گیگابایتی و حافظه ی داخلی قابل ارتقای ۸ گیگابایتی است. هم اکنون شما می توانید این گوشی را به صورت آنلاک و از طریق آمازون به قیمت زیر ۱۰۰ دلار خریداری کنید. این دستگاه ویندوز ۸.۱ را اجرا می کند و اوایل سال ۲۰۱۶ به ویندوز ۱۰ هم بروزرسانی می شود.

.

موتورولا موتو ای ۲۰۱۵ ((Motorola Moto E (2015)

موتورولا موتو ای (۲۰۱۵) که در حقیقت جایگزین نسخه ی ۲۰۱۴ مدل موتو ای شد، دارای صفحه نمایشی بزرگتر از مدل سابق خود است

موتورولا موتو ای (۲۰۱۵) که در حقیقت جایگزین نسخه ی ۲۰۱۴ مدل موتو ای شد، دارای صفحه نمایشی بزرگتر از مدل سابق خود است ولی با این حال هنوز هم به عنوان یک گوشی جمع و جور محسوب می شود. اندازه ی این صفحه نمایش ۴.۵ اینچ و رزولوشن آن ۵۶۰ در ۹۴۰ پیکسل است. از قابلیت های این دستگاه می توان به پردازنده ی ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۱۰، رم ۱ گیگابایتی، مموری ۸ گیگابایتی، پشتیبانی از کارت میکرو اس دی و یک باتری ۲۳۹۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. موتو ای (۲۰۱۵) اندروید لالی پاپ را اجرا می کند اما به اندروید مارشمالو بروز خواهد شد. شما می توانید این گوشی را به قیمت زیر ۱۰۰ دلار، از طریق آمازون و به صورت بدون قرارداد دریافت کنید.

.

سامسونگ گلکسی اس۵ مینی (Samsung Galaxy S5 Mini)

گلکسی اس۵ مینی، درست مانند گلکسی اس۵ معمولی یکی از گوشی های هوشمند ۲۰۱۴ است که دارای گواهی IP67 ضد آب و ضد گردو غبار است

گلکسی اس۵ مینی، درست مانند گلکسی اس۵ معمولی یکی از گوشی های هوشمند ۲۰۱۴ است که دارای گواهی IP67 ضد آب و ضد گردو غبار است و با یک اسکنر اثر انگشت و همچنین نشانگر ضربان قلب همراه می شود. با این حال اس۵ مینی از مدل اس۵ کوچکتر است. این گوشی صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی و 720p به نمایش می گذارد. از دیگر قابلیت های اس۵ مینی می توان به پردازنده ی اگزینوس ۳۴۷۰ (و در برخی از مدل ها با اسنپدراگون ۴۰۰) و رم ۱.۵ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی هم مانند اس۵ به اندروید مارشمالو بروزرسانی می شود. هم اکنون یک گوشی اس۵ مینی در آمازون به قیمت حدود ۲۶۰ دلار فروخته می شود.

.

سونی اکسپریا Z5 کامپکت (Sony Xperia Z5 Compact)

جدیدترین و پیشرفته ترین گوشی هوشمند موجود در این لیست، گوشی اکسپریا Z5 کامپکت است که صفحه نمایشی ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی به نمایش می گذارد.

جدیدترین و پیشرفته ترین گوشی هوشمند موجود در این لیست، گوشی اکسپریا Z5 کامپکت است که صفحه نمایشی ۴.۶ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی به نمایش می گذارد. لازم به ذکر است که با این وجود که صفحه نمایش این گوشی از همه ی مدل های ذکر شده در اینجا بزرگتر است، اما با قاب کوچکی که دارد از هر دو مدل اس۵ مینی و موتو ای کوچکتر است. این گوشی قدرت خود را از یک پردازنده ی ۸ هسته ای اسنپدراگون ۸۱۰ می گیرد و درست مانند دیگر اعضای خانواده ی اکسپریا Z5 سونی، ضد آب و ضد گرد و غبار (گواهی IP68) است. دیگر ویژگی های برجسته ی این دستگاه شامل یک دوربین عقب ۲۳ مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، ۲ گیگابایت رم، ۲۳ گیگابایت حافظه ی داخلی قابل ارتقا و یک باتری با ماندگاری بالا و ۲۷۰۰ میلی آمپر ساعتی می شود.

نسخه ی بین المللی این دستگاه را می توانید از طریق آمازون و با قیمت حدود ۴۵۰ دلار تهیه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر