;
coinex

سرفیس فون ؛ گوشی فوق پیشرفته مایکروسافت

مایکروسافت مشغول کار بر روی گوشی هوشمند سرفیس فون است  کریس کاپوسلا، مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، هفته گذشته در مصاحبه ای بر روی پادکست هفتگی ویندوز گفت که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند رده بالا است؛ که به احتمال زیاد و بر اساس شایعات رسیده همان سرفیس فون باشد.

مایکروسافت مشغول کار بر روی گوشی هوشمند سرفیس فون است.

کریس کاپوسلا، مدیر ارشد بازاریابی مایکروسافت، هفته گذشته در مصاحبه ای بر روی پادکست هفتگی ویندوز گفت که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند رده بالا است؛ که به احتمال زیاد و بر اساس شایعات رسیده همان سرفیس فون باشد. او همچنین در مورد ویندوز 10 موبایل و ارتقا ویندوز 10 برای آن دسته از کاربران PC که هنوز بر روی 7 و ویندوز 8 باقی مانده اند، صحبت کرد.

کاپوسلا در طول این مصاحبه به این نکته اشاره کرد که احتمالا مایکروسافت مشغول کار بر روی یک گوشی هوشمند با برند ” سرفیس ” است. او تایید کرد که این غول ردموند در حال کار بر روی یک گوشی فوق پیشرفته است که می تواند نقش برادر کوچکتر سریِ تبلت های سرفیس را به درستی ایفا کند. وی اضافه کرد که با این حال، مایکروسافت هنوز برای ساخت آن به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت و کاربران علاقمند، باید صبر و شکیبایی از خود نشان دهند.

اگر چه کاپوسلا درباره گوشی هوشمند سرفیس جزئیات بیشتری را آشکار نکرد، گزارش های اخیر نشان می دهد که این گوشی در نیمه دوم سال 2016 راه اندازی خواهد شد. گفته شده است که گوشی سرفیس با یک پردازنده اینتل که از آخرین تراشه کوالکام نیز قوی تر است عرضه خواهد شد.

وی درباره ویندوز 10 گفت: “این شرکت نیاز به جذب مصرف کنندگان جوان دارد، در اختیار گرفتن یک پایگاه بزرگ نصب برای مایکروسافت بسیار حیاتی است. شرکت امیدوار است که کاربران زیادی کامپیوتر های شخصی و تبلت های خود را به ویندوز 10 ارتقا دهند.” مایکروسافت در ماه اکتبر اعلام کرد؛ حدود 110 میلیون کاربر در 10 هفته اول به ویندوز 10 ارتقا پیدا کرده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ndtv


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر