;
coinex

سونی ایکسپریا زد 5 صورتی رنگ را در اواخر ژانویه عرضه می کند

سونی ایکسپریا زد 5 صورتی رنگ را در اواخر ژانویه عرضه می کند

سونی گوشی هوشمند ایکسپریا زد 5 با رنگ صورتی را در اواخر ژانویه عرضه خواهد کرد. به نظر سونی در نهایت تصمیم گرفت تا ورژن صورتی رنگ گوشی ایکسپریا زد 5 را به صورت جهانی ( یا حداقل در بعضی مناطق خاص) عرضه کند. این گوشی حوالی تاریخ 8 و 14 فوریه و به مناسبت سال جدید چینی ها و روز ولنتاین برای فروش در دسترس قرار خواهد گرفت.

سونی سابقه ارائه رنگ های خاص برای برخی گوشی ها را در زمان آغاز سال جدید چینی ها را دارد. در سالی که گذشت شرکت نسخه ی بنفش گوشی ایکسپریا زد 3 را در هنگ گنگ و تایوان معرفی کرد؛ به نظر می رسد امسال و در زمان مشابه ایکسپریا زد 5 صورتی رنگ را روانه ی بازار کند. شایعه شده است که مدتی بعد، این گوشی در انگلستان نیز عرضه خواهد شد. این ورژن خاص از گوشی همزمان با برگزاری CES 2016 عرضه خواهد شد.

این اولین بار نیست که سونی قصد دارد تا ورژن صورتی یکی از گوشی های پرچمدار خود را عرضه کند. در سال های گذشته شاهد بودیم که سونی گوشی های ایکسپریا زد 1 کامپکت و ایکسپریا پی را در رنگ صورتی عرضه کرد. همچنین سونی گوشی های ایکسپریا زد 5 کامپکت و گوشی میان رده ی M4 Aqua را در رنگ سبز مرجانی تولید کرده بود. بنابراین می بینیم که سونی سابقه ی خوبی در عرضه ی گوشی در رنگ های خاص دارد و از این لحاظ نسبت به دیگر شرکت ها بهتر است. البته وقتی صحبت از تنوع رنگی می شود باید یادی از نوکیا کرد، این شرکت فنلاندی همیشه گوشی های خود را در تنوع رنگی زیادی عرضه می کرد. اما در نهایت باید ببینم سونی چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا نسخه ی صورتی ایکسپریا زد 5 را در خارج از تایوان عرضه خواهد کرد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر