;
coinex

کانسپت FFZERO1 در نمایشگاه CES 2016 رونمایی شد

 

 کانسپت FFZERO1 توسط کمپانی فارادی فیوچر رونمایی شد.

کانسپت FFZERO1 توسط کمپانی فارادی فیوچر رونمایی شد.

کمپانی پر رمز و راز فارادی فیوچر با رونمایی از کانسپت FFZERO1 جدید خود، تا اینجا پر سر و صدا ترین مراسم افتتاحیه در نمایشگاه CES 2016  را برگزار کرده است.

این کمپانی اعلام کرد که 750 کارمند بر روی ساختار پلت فرم متغیر تازه ای کار می کنند که در نهایت به تولید اتومبیل های مختلف جدید، منتهی می شود.

فارادی در این مراسم خودروی کانسپت FFZERO1 را به نمایش گذاشت. خودرویی با طراحی دیوانه وار و بدون هیچ دری که صفر تا صد کیلومتر بر ساعت را در کمتر از سه ثانیه طی می کند و می تواند به حداکثر سرعت 322 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

کمپانی پر رمز و راز فارادی فیوچر با رونمایی از کانسپت FFZERO1 جدید خود، تا اینجا پر سر و صدا ترین مراسم افتتاحیه در نمایشگاه CES 2016 را برگزار کرده است.

فارادی فیوچر یکی از کمپانی های خودرو سازی است که در چند ماه گذشته رسانه ها و تحلیلگران زیادی تلاش کرده اند تا بدانند آن ها چه کسانی هستند، دقیقا مشغول انجام چه کاری است، و از کجا منابع مالی خود را تامین می کند؛ برخی گمان می کنند که فارادی منابع مالی خود را از کمپانی LeTV چین، که به ان لقب نتفلیکس چین داده شده، بدست می آورد.

در هر صورت این محصول جدید، یک کانسپت الکتریکی با 1000 اسب بخار قدرت است که توسط ریچارد کیم، طراحی شده، سبک طراحی او در خودرو های BMW i3 و i8 کاملا مشخص است. کانسپت FFZERO1 یک ماشین اسپورت یک نفره است که با طراحی عجیبی همراه شده.

نیک سمپسون فارادی می گوید: ” در چند سال آینده اتومبیل های زیادی خواهید دید، من نمی دانم که آن ها چه شکلی خواهند بود، اما مطمئنم که اینگونه به نظر نخواهند رسید.”

نیک سمپسون به صراحت گفت که هدف کمپانی فارادی، درست به مانند آیفون که در صنعت گوشی تحول ایجاد کرده، انقلابی در صنعت خودروسازی خواهد بود. او اذعان کرد: “اپل نه تنها تعریف مجددی از گوشی کرده بلکه فرهنگ سازمانی ما را نیز تغییر داده و اکنون از زندگی لذت می بریم، این چیزی است که ما برای آینده فارادی، امیدواریم بتوانیم انجام دهیم.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر