;
coinex

مشخصات گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج (شایعه)

کمپانی سامسونگ یک گوشی ۵.۵ اینچی گلکسی اس ۷ اج به همراه گوشی کوچکتر ۵.۱ اینچی گلکسی اس ۷ عرضه می کند که باتری بزرگتر، دوربین جدیدتر، تراشه های سریعتر و اسلات های میکرو اس دی را به نمایش می گذارند.

مشخصات گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در جدولی به بیرون درز کرد.

به دنبال شایعاتی که راجع به گلکسی اس ۷ شنیدیم، اطلاعات تکمیلی بیشتری در وبلاگ های مربوط به اخبار تکنولوژی چینی به چشم می خورد که در اینجا می خواهیم آنها را بیان کنیم. با تکرا همراه باشید.

همانطور که قبلا هم شنیدیم، کمپانی سامسونگ یک گوشی ۵.۵ اینچی گلکسی اس ۷ اج به همراه گوشی کوچکتر ۵.۱ اینچی گلکسی اس ۷ عرضه می کند که باتری بزرگتر، دوربین جدیدتر، تراشه های سریعتر و همینطور اسلات های میکرو اس دی را به نمایش می گذارند. در واقع این منبع می گوید: صفحه نمایش گلکسی اس ۷ دقیقا ۵.۱۷ اینچی است و به همین دلیل هم بوده است که گزارش های متفاوتی راجع به اندازه ی صفحه نمایش این گوشی وجود دارد و برخی آن را رو به بالا (۵.۲ اینچی) و برخی هم رو به پایین (۵.۱ اینچی) گرد کرده اند.

همانطور که در این لیست آمده است، ظرفیت دقیق باتری گلکسی اس ۷، ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و ظرفیت دقیق باتری گوشی گلکسی اس ۷ اج هم ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است. اگر این اخبار درست باشند، این باتری، بزرگترین باتری تاریخ سری گلکسی اس است. بنا به شایعات ادعا می شود که باتری های بزرگتر منجر به ساخت قاب های ضخیم تر می شوند. پس احتمالا شاهد طراحی ضخیمی از این گوشی خواهیم بود. علاوه بر این، گوشی گلکسی ای ۹ که اخیرا معرفی شد و به عنوان یک گوشی ترند برای سامسونگ محسوب می شود با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود و همین هم گواهی بر بزرگ بودن باتری این دو مدل جدید است.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 هم در این لیست ذکر شده است. به احتمال خیلی زیاد این گوشی با تکنولوژی PD دوگانه (دیود حساس به نور دوگانه) و با اندازه ی سنسور ۱/۲ اینچی همراه می شود که برای دوربین تلفن همراه نسبتا بزرگ است. اگر همه ی این اخبار درست باشند در حقیقت می توان اینگونه برداشت کرد که سامسونگ بیشتر بر روی بهبود جنبه های مهم تر عکاسی متمرکز شده است. با توجه به دوربین های فوق العاده ی اس ۶ و نوت ۵ باید منتظر بمانیم که گلکسی اس ۷ با این بهبودهایی که در دوربین آن ایجاد کرده، چه چیزی می خواهد به ارمغان بیاورد.

مشخصات گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج در جدولی به بیرون درز کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر