;
coinex

اولین پهباد سرنشین دار جهان در نمایشگاه CES 2016

اولین پهباد سرنشین دار جهان در نمایشگاه CES 2016

اولین پهباد سرنشین دار جهان توسط یک شرکت چینی رونمایی شد.

کمپانی Ehang که در گوانژو چین مستقر است از پهباد Ehang 184 در نمایشگاه CES 2016 لاس وگاس رونمایی کرد. در یک ویدئو که این شرکت از پرواز 184 به نمایش گذاشت، پهبادی شبیه به یک هلیکوپتر کوچک دیده می شود که با چهار ملخ نازک چند لایه موازی، شبیه به هیچ کدام از پهباد های دیگر به نظر نمی رسد.

بر اساس گفته های این شرکت، اولین پهباد سرنشین دار جهان در دو ساعت می تواند به طور کامل شارژ شده و با 100 کیلو گرم بار به مدت 23 دقیقه پرواز کند. کابین پهباد 184 متناسب با یک نفر با یک کوله پشتی کوچک، تهویه مطبوع مناسب و یک چراغ مطالعه طراحی شده است.

اولین پهباد سرنشین دار جهان می تواند در ارتفاع 300 تا 500 متری از سطح زمین و تا مسافت 3.5 کیلومتر را با حداکثر سرعت 100 کیلومتر بر ساعت طی کند.

چیانگ شیائو، بنیانگذار و مدیر ارشد مالی شرکت Ehang گفت: “شرکت او امیدوار است این پهباد را با قیمتی بین 200,000 تا 300,000 دلار در سال جاری به فروش برساند.”

اولین پهباد سرنشین دار جهان می تواند در ارتفاع 300 تا 500 متری از سطح زمین و تا مسافت 3.5 کیلومتر را با حداکثر سرعت 100 کیلومتر بر ساعت طی کند.

وی گفت سرنشین پهباد 184 هیچ کنترلی بر روی آن ندارد و این شرکت در حال برنامه ریزی یک مرکز کنترل از راه دور است تا بدون هیچ مشکلی و در سلامت کامل این پهباد را هدایت کند.

دریک ژیانگ مدیر ارشد بازار یابی این شرکت گفت که این وسیله نقلیه بیش از صد بار با ارتفاع کم در یک منطقه جنگلی در گوانژو آزمایش شده و چندین بار نیز با یک سرنشین به پرواز درآمده است.

.

.

منبع: theguardian


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    استاد!

    این دیگه اسمش پهباد نیست، پهباد به معنای هرگونه پرنده بدون سرنشینه، پس هر وسیله پرنده ای که سرنشین داره دیگه اسمش پهباد نیست.

    در واقع به اینها (کوادکوپتر) اطلاق میشه.

    من موندم نویسنده این مطلب، مقدماتی ترین اطلاعات رو در این حوزه، که عبارته از یک (اسم ساده) و تفاوت بین پرنده های مختلف رو بلد نبوده! آنوقت در اینباره مقاله نوشته! 😐 داریم مگه! ؛))))

    پاسخ