;
coinex

تاریخ عرضه شیائومی می 5 اعلام شد

عرضه شیائومی می 5 در یکم اسفند ماه صورت خواهد گرفت.

شایعات جدیدی که اخیرا به بیرون درز شده تاریخ عرضه شیائومی می 5 را نشان می دهد. این گوشی هوشمند در بیستم فوریه (شنبه یکم اسفند ماه) راه اندازی خواهد شد. متاسفانه هنوز هیچ قیمت گذاری توسط خرده فروشی های آنلاین چینی صورت نگرفته است. اما در پستی که در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته شده، بیستم فوریه را به عنوان روز راه اندازی و تاریخ عرضه شیائومی می 5 را بیست و یکم فوریه نشان می دهد.

در حال حاضر تصاویری از گوشی شیائومی می 5 به بیرون درز شده که نشان می دهد دکمه اصلی فیزیکی این گوشی در زیر صفحه نمایش آن قرار داده شده است. دکمه های حجم صدا و پاور در سمت راست و یک جفت فلاش ال ای دی به همراه دوربین اصلی در پشت جای گرفته است.

درباره مشخصات این گوشی شایعات اینگونه می گویند؛ گوشی شیائومی می 5 دارای نمایشگر 5.2 اینچی QHD با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل است که تراکم پیکسلی 565 پیکسل بر اینچ را شامل می شود. پردازنده اسنپ دراگون 820 در کنار 4 گیگا بایت رم به این گوشی قدرت می دهد. یک دوربین 16 مگا پیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگا پیکسلی در جلو بخش ثبت تصاویر را در شیائومی می 5 بر عهده دارند. اسکنر اثر انگشت همانطور که قبلا نیز اشاره شد در زیر نمایشگر تعبیه شده و یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی آن را روشن نگه می دارد. شیائومی می 5 یک گوشی هوشمند دوسیمکارته است و رابط کاربری MIUI 7 بر روی این گوشی مبتنی بر اندروید مارشمالو اجرا می شود.

در خبر دیگری که توسط یکی از افشا کنندگان در ویبو به اشتراک گذاشته شد، تصویری بود که ادعا می کند شیائومی می 5 در یکی از کارخانجات فاکسان تولید می شود. همان افشا کننده اضافه می کند که تاریخ عرضه شیائومی می 5 بیستم فوریه خواهد بود.

اطلاعات این فرد، با اظهارات موسس و مدیر ارشد شیائومی، جیانگ هو که هفته گذشته اعلام کرد شیائومی می 5 وارد مرحله تولید انبوه شده است همخوانی دارد. او همچنین اضافه کرد که تولیدات این دستگاه به اندازه کافی خواهد بود و می تواند در دسترس همه کاربرانی که مشتاق به داشتن یکی از این گوشی ها هستند، قرار بگیرد.

شیائومی به تازگی در یک کنفرانس خبری زمان عرضه شیائومی می 5 را با این جمله مشخص کرد. این کمپانی گفت که گوشی شیائومی می 5، پانزده روز بعد از فستیوال بهاره که در هشتم فوریه آغاز می شود، راه اندازی خواهد شد. برخی از جزئیات که شامل وجود تراشه اسنپ دراگون 820 در این پرچمدار شیائومی می شود نیز مشخص شد.

در گزارش های قبلی عنوان شده بود که این گوشی در دو نسخه متفاوت بر اساس رم و حافظه داخلی تولید خواهد شد. نسخه 3 گیگا بایت رم و 32 گیگا بایت حافظه داخلی که گفته می شود 302 دلار خواهد بود و نسخه 4 گیگا بایت رم و 64 گیگا بایت حافظه داخلی که احتمالا با قیمت 347 دلار به فروش خواهد رسید.

شیائومی می 5 یک گوشی هوشمند دوسیمکارته است و رابط کاربری MIUI 7 بر روی این گوشی مبتنی بر اندروید مارشمالو اجرا می شود.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ndtv


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر