;
coinex

عکاسی با پهباد و برندگان دومین دوره ی مسابقات سالانه ی آن

عکاسی با پهباد امکان پذیر است و برندگان  دومین دوره ی مسابقات عکاسی با پهباد اعلام شدند.
سالهاست که طرفداران حرفه ای و آماتور پهبادها، به دنبال اثبات توانایی عکاسی در آنها هستند.
شبکه ی اجتماعی درونستاگرام Dronestagram، اولین شبکه ی اجتماعی که به نمایش عکس های پهبادها می پردازد، برندگان دومین دوره ی مسابقات سالانه ی خود را اعلام کرد.
بزرگانی همچون کن گایگر (عکاس مجله ی نشنال جغرافی و برنده ی جایزه ی عکاسی پولیتزر) و ژان پیر وریگناد (ادیتور نشنال جغرافی در فرانسه و مدیر Dronestagram) از اعضای تیم داوری بودند و توانستند از بین 5000 عکس موجود، 9 عکس برتر را انتخاب کنند.

در اینجا نام منتخب عکاسان در صفحه ی درونستاگرام ذکر شده است. عکس های برنده واقعا زیبا هستند.

این عکس که فراز شهر مارینگا پارانای برزیل را نشان می دهد، توسط پهباد ریکاردو ماتیلو گرفته شده است. پهباد از غبار شهر عبور کرده و این تصویر را به ثبت رسانده است.
این عکس با نام “بر فراز غبار” برنده ی دو جایزه شد؛ رتبه ی اول در دسته ی “مکان ها” به این عکس اختصاص یافت، همچنین ریکاردو با این عکس، توانست برنده ی بهترین عکس دسته ی “جوایز محبوب” باشد. (منظور از جوایز محبوب، بیشترین لایک های دریافت شده است)

این عکس که فراز شهر مارینگا پارانای برزیل را نشان می دهد، توسط پهباد ریکاردو ماتیلو گرفته شده است. پهباد از غبار شهر عبور کرده و این تصویر را به ثبت رسانده است.

ساعت 9 صبح روز 20 ژوئن سال 2015 این عکس توسط Kdilliard گرفته شد. این تصویر، مسابقه ی شنای سالانه در شهر سانتیاگو را نشان می دهد. نامزد عکاس هم در این مسابقه که در زمان جزر آب و در دمای 70 درجه (فارنهایت) صورت گرفت، شرکت کرد. این عکس رتبه ی دوم در دسته ی “طبیعت” را از آن خود کرد.

ساعت 9 صبح روز 20 ژوئن سال 2015 این عکس توسط Kdilliard گرفته شد. این تصویر، مسابقه ی شنای سالانه در شهر سانتیاگو را نشان می دهد. نامزد عکاس هم در این مسابقه که در زمان جزر آب و در دمای 70 درجه (فارنهایت) صورت گرفت، شرکت کرد. این عکس رتبه ی دوم در دسته ی "طبیعت" را از آن خود کرد.

کاربر درونستاگرام، با نام Tahitiflyshoot، آبهای درخشان جزیره ی Mo’orea در فرانسه را با پهباد خود ثبت کرده است. شنای گروهی کوسه ها را در این تصویر شاهد هستیم. این عکس با نام “غواصی با کوسه ها” رتبه ی اول را در دسته ی “طبیعت” کسب کرده است.

کاربر درونستاگرام، با نام Tahitiflyshoot، آبهای درخشان جزیره ی Mo’orea در فرانسه را با پهباد خود ثبت کرده است. شنای گروهی کوسه ها را در این تصویر شاهد هستیم. این عکس با نام "غواصی با کوسه ها" رتبه ی اول را در دسته ی "طبیعت" کسب کرده است.

عکاس، منظره ی مونت سنت مایکل را در ساعت 5 صبح و در حالی نشان می دهد که آب به دلیل جزر آن را احاطه کرده است. این مکان در جزیره ی نورماندی فرانسه واقع شده است. عکس “مونت سنت مایکل” مقام دوم را در دسته ی “مکان ها” به خود اختصاص داد.

عکاس، منظره ی مونت سنت مایکل را در ساعت 5 صبح و در حالی نشان می دهد که آب به دلیل جزر آن را احاطه کرده است. این مکان در جزیره ی نورماندی فرانسه واقع شده است. عکس "مونت سنت مایکل" مقام دوم را در دسته ی "مکان ها" به خود اختصاص داد.


کاربری با نام Marama Photo Video این عکس جادویی را در حال نوشیدن Hinano در آبهای گرم و صاف جزیره ی تاهیتی ثبت کرده است. رنگین کمانی که مشاهده می کنید، زیبایی تصویر را دو چندان می کند. عکس سوم در دسته ی “طبیعت” به “جزیره ی گمشده، تاها، پلینزی فرانسه” اختصاص یافت.

کاربری با نام Marama Photo Video این عکس جادویی را در حال نوشیدن Hinano در آبهای گرم و صاف جزیره ی تاهیتی ثبت کرده است. رنگین کمانی که مشاهده می کنید، زیبایی تصویر را دو چندان می کند. عکس سوم در دسته ی "طبیعت" به "جزیره ی گمشده، تاها، پلینزی فرانسه" اختصاص یافت.

کاربر درونستاگرام با نام آندره، این تصویر را که بین Sassenheim و Voorhout در کشور هلند واقع شده، ثبت کرده است. در این تصویر، مزارع گل لاله رنگارنگ را می بینید. در قسمت راست تصویر، مردانی حضور دارند که لاله های آلوده به ویروس را پاکسازی می کنند. “مزرعه ی لاله” سومین عکس برنده در دسته ی “مکان ها” بود.

کاربر درونستاگرام با نام آندره، این تصویر را که بین Sassenheim و Voorhout در کشور هلند واقع شده، ثبت کرده است. در این تصویر، مزارع گل لاله رنگارنگ را می بینید. در قسمت راست تصویر، مردانی حضور دارند که لاله های آلوده به ویروس را پاکسازی می کنند. "مزرعه ی لاله" سومین عکس برنده در دسته ی "مکان ها" بود.

این تصویر که توسط Wootsor ثبت شده، به مبارزه طلبیدن مرگ را توسط این شیرجه زن مکزیکی نشان می دهد. او برای جلب حمایت جمعیت و دریافت مبلغ اندکی دست به این اقدام خطرناک زده است. رودولفو سانچز از مکزیک، منتخب سومین عکس برتر در دسته ی “جوایز محبوب” بوده است.

این تصویر که توسط Wootsor ثبت شده، به مبارزه طلبیدن مرگ را توسط این شیرجه زن مکزیکی نشان می دهد. او برای جلب حمایت جمعیت و دریافت مبلغ اندکی دست به این اقدام خطرناک زده است. رودولفو سانچز از مکزیک، منتخب سومین عکس برتر در دسته ی "جوایز محبوب" بوده است.

شهر باستانی پلودیف، در مرکز بلغارستان و در شرق اروپا واقع شده و توسط IceFire به ثبت رسیده است. گفته می شود که پلودیف قدیمی ترین شهر قابل سکونت در اروپا بوده است. علامت سوال بزرگ در مرکز تصویر، با ابزارهای موسیقی تزئینی در پارک کینگ شمعون ایجاد شده است. دومین عکس منتخب در دسته ی “جوایز محبوب” به عکس “پلودیف در شب، بلغارستان” اختصاص یافت.

شهر باستانی پلودیف، در مرکز بلغارستان و در شرق اروپا واقع شده و توسط IceFire به ثبت رسیده است. گفته می شود که پلودیف قدیمی ترین شهر قابل سکونت در اروپا بوده است. علامت سوال بزرگ در مرکز تصویر، با ابزارهای موسیقی تزئینی در پارک کینگ شمعون ایجاد شده است. دومین عکس منتخب در دسته ی "جوایز محبوب" به عکس "پلودیف در شب، بلغارستان" اختصاص یافت.

این تصویر در یک کارناوال در شهر لیماسول و به دست FlyoverMediaCy ثبت شد. در اینجا جمعی از والدو ها را می بینیم که برای عکس دور هم جمع شده اند. عکس “والی کجاست، کارناوال لیماسول قبرس” برنده ی بهترین عکس در دسته ی “درونی” شد.

این تصویر در یک کارناوال در شهر لیماسول و به دست FlyoverMediaCy ثبت شد. در اینجا جمعی از والدو ها را می بینیم که برای عکس دور هم جمع شده اند. عکس "والی کجاست، کارناوال لیماسول قبرس" برنده ی بهترین عکس در دسته ی "درونی" شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر