;
coinex

طراحی ال جی جی 5 مشخص شد

طراحی ال جی جی 5 در تصویر تازه منتشر شده ای مشخص گردید.

طراحی ال جی جی 5 در تصویر تازه منتشر شده ای مشخص گردید.

کنفرانس جهانی موبایل، MWC، نزدیک به بازگشایی است و بسیاری از شرکت ها، دستگاه های پرچمدار خود را قبل، بعد و در حال برگزاری این رویداد رونمایی خواهند کرد. کمپانی ال جی نیز گوشی جی 5 خود را برای راه اندازی آماده می کند و در همین راستا، طراحی جدیدی از این پرچمدار منتشر شد.

سامسونگ نیز در انتظار نشسته تا از پرچمدار جدید خود، گلکسی اس 7 رونمایی کند و ظاهرا کمپانی ال جی رقابت سختی را با این کمپانی آغاز کرده است.

طراحی ال جی جی 5 با تغییرات قابل ملاحظه ای در ظاهر همراه شده است. برخلاف بدنه پلاستیکی ال جی جی 4، گوشی ال جی جی 5 با بدنه ای تمام فلزی به تصویر کشیده شده است.

کلید های حجم صدا به کنار این دستگاه منتقل شده و دکمه پاور در پشت ال جی جی 5 قرار گرفته است. در زیر دکمه پاور سنسور دوربین جاسازی شده و جک هدفون 3.5 میلیمتری برای آن تعبیه شده است.

ال جی به مانند دیگر پرچمداران، این گوشی را به اسکنر اثر انگشت مجهز کرده است. گوشی ال جی جی 5 با اندازه های 8.2 در 73.9 در 149.4 میلیمتر طراحی شده که در مقایسه با جی 4 نسبتا بلندتر و باریک تر است.

شایعات دیگری که در مورد گوشی ال جی جی 5 وجود دارد. یک گوشی هوشمند 5.6 اینچی با رزولوشن QHD را نشان می دهد و ظاهرا آخرین پردازنده تولیدی کوالکام، اسنپ دراگون 820 به این دستگاه قدرت می دهد.

این کمپانی برای ال جی جی 5، دوربین 20 مگاپیکسلی در پشت و دوربین 8 مگا پیکسلی در جلو در نظر گرفته است. هنوز خبر ها به صورت کاملا رسمی تایید نشده پس برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با تکرا همراه باشید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ibtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر