;
coinex

رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 در دوم اسفند ماه

رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 در دوم اسفند ماه صورت خواهد گرفت.

رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 در دوم اسفند ماه صورت خواهد گرفت.

سامسونگ اعلام کرد که در رویداد 21 فوریه، یکروز قبل از باز گشایی رسمی کنفرانس MWC 2016 در بارسلونا یکی از دستگاه های رده بالای خود را معرفی خواهد کرد. به آسانی می توان پیش بینی کرد که این کمپانی در آن روز، رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 را در برنامه خود خواهد داشت. سابقه این کمپانی در معرفی گوشی های جدید در این رویداد کاملا مشخص است. سامسونگ از قبل نیز در کنفرانس جهانی موبایل (MWC) گوشی های سامسونگ گلکسی S5 و گلکسی S6 را به ترتیب در سال 2014 و 2015 معرفی کرده بود.

دیروز توسط دو تصویری که از ایوان بلاس در فضای مجازی توئیت شد، تایید گردید که سامسونگ پرچمدار جدید خود را در 21 فوریه (یکشنبه دوم اسفند ماه) معرفی خواهد کرد. اولین تصویر جعبه نیمه بازی را نشان می دهد که با هشتگ (TheNextGalaxy#) در بالای آن تزئین شده است. در عکس بعدی، تصویر پس زمینه همان است اما این بار تاریخ 21 فوریه 2016 در بالای ان نقش بسته است. روشن نیست که این تصاویر از چه طریقی آمده اما چیزی که مسلم است، برنامه سامسونگ برای رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 را نشان می دهد.

سامسونگ گلکسی S7 در کنار گلکسی S7 اج در این رویداد ظاهر خواهند شد و قابلیت های خوبی را نشان خواهند داد. انتظار می رود سامسونگ گلکسی S7 با نمایشگر سوپر آمولد 5.1 اینچی با رزولوشن 1140 در 2560 پیکسل همراه باشد. بسته به اینکه در کدام منطقه عرضه گردد، تراشه اکسینوس 8890 یا اسنپ دراگون 820 به آن قدرت خواهد داد. 4 گیگا بایت رم داشته، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در پشت آن قرار گرفته و دوربین 12 مگا پیکسلی BRITECELL در عقب آن تعبیه شده است. سامسونگ گلکسی S7 اج نمایشگر بزرگتر سوپر آمولد 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل خواهد داشت.

برخی از ویژگی هایی که در سامسونگ گلکسی S5 وجود داشت و در سامسونگ گلکسی S6 ناپدید شد، مانند کد آی پی IP67 برای گرد و غبار و ضد آب بودن (اصطلاحی است که بر اساس آن محفظه های تجهیزات الکترونیکی در کنار حروف IP با دو عدد از نظر نفوذ در برابر عوامل خارجی و حفاظت در برابر نفوذ آب مشخص می شوند) و همچنین یک درگاه میکرو اس دی، که انتظار می رود در گلکسی S7 باز گردد.

رونمایی از سامسونگ گلکسی S7 نزدیک است، اینکه حقیقتا چه گوشی از لحاظ کیفی از جعبه خارج خواهد شد منوط به گذر این چند هفته خواهد بود.

اولین تصویر جعبه نیمه بازی را نشان می دهد که با هشتگ (TheNextGalaxy#) در بالای آن تزئین شده است.

در عکس بعدی، تصویر پس زمینه همان است اما این بار تاریخ 21 فوریه 2016 در بالای ان نقش بسته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر