;
coinex

قابلیت هایی که گلکسی S7 سامسونگ به ارمغان خواهد آورد

قابلیت هایی که گلکسی S7 سامسونگ به ارمغان خواهد آورد

وال استریت ژورنال به تازگی مشخصات گوشی های هوشمند بزرگ بعدی سامسونگ را نشان داده است. این گزارش حول شایعاتی که به تازگی در مورد گوشی گلکسی S7 به گوشی رسیده، می چرخد. در واقع اینجا به همه ی چیزهایی که از پرچمدار بعدی سامسونگ انتظار داریم، نگاهی خواهیم انداخت

.
این گوشی فرق زیادی با گلکسی S6 ندارد

 این گوشی فرق زیادی با گلکسی S6 ندارد
گزارش وال استریت ژورنال ویژگی های جدید گلکسی S7 را نشان می دهد، اما در کنار آن ادعا می کند که سامسونگ قصد ندارد در ظاهر این گوشی نسبت به گوشی گلکسی S6 تفاوتی ایجاد کند.
در واقع گزارش وال استریت ژورنال، برخی از طرح های گرافیکی گلکسی S7 را که توسط onleaks نشان داده شده است، برجسته می کند که آنچه به نظر می رسد این است که این گوشی از نظر ظاهری شبیه گلکسی S6 می باشد.

.
یک نوع جدید پورت شارژر وجود خواهد داشت

یک نوع جدید پورت شارژر وجود خواهد داشت
طراحی گرافیکی فاش شده از گلکسی S7 ظاهر پورت microUSB و پورت شارژر را در پایین گوشی نشان می دهد، اما وال استریت ژورنال ادعا می کند که S7 به احتمال زیاد مجهز به پورت USB نوع C می باشد، که برای کاربران امکان شارژ کامل در کمتر از 30 دقیقه را فراهم می کند.
USB-C یک استاندارد جدید است که در صورت موفقیت، در نهایت جایگزین microUSB خواهد شد. این پورت، باریک تر از microUSB است و همچنین می تواند داده ها را بین دستگاه ها بسیار سریعتر انتقال دهد.
برخی از گوشی های حال حاضر با USB-C طراحی شده اند، مثل OnePlus 2 و گوشی های هوشمند جدید نکسوس گوگل که توسط ال جی و هوآوی به تصویب رسیده اند. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا سامسونگ نیز آن را در پرچمدار بعدی خود استفاده خواهد کرد یا خیر.

.
دو مدل مختلف وجود خواهد داشت که یکی با لبه های منحنی است.

دو مدل مختلف وجود خواهد داشت که یکی با لبه های منحنی است.
موفقیت امسال صفحه نمایش منحنی گلکسی S6 اج برای سامسونگ بسیار هیجان انگیز بود. این شرکت نمی تواند به اندازه کافی پاسخگوی همه ی نیازهای ممکن بوجود آمده در طراحی باشد. بنابراین، احتمالا سامسونگ طراحی اج را برای گلکسی S7 باز خواهد گرداند.

.
یک صفحه نمایش حساس به فشار مانند چیزی که در آیفون 6S مشاهده می شود وجود خواهد داشت

یک صفحه نمایش حساس به فشار مانند چیزی که در آیفون 6S مشاهده می شود وجود خواهد داشت
صفحه نمایش با قابلیت 3D تاچ آیفون 6S، می تواند کلید های میانبر برنامه ها را زمانی که بر روی صفحه نمایش فشار بیشتری نسبت به حالت طبیعی وارد می کنید، ایجاد کند.
گزارش وال استریت به اعتبار شایعه ای که شده توسط پستی در Weibo، شبکه رسانه های اجتماعی چین آغاز شده است، می افزاید در این شایعه ادعا می شود که گلکسی S7 یک صفحه نمایش حساس به فشار شبیه صفحه نمایش لمسی اپل بر روی آی فون 6S و آی فون 6S پلاس خواهد داشت.
هوآوی میت S تنها گوشی هوشمند اندرویدی با صفحه نمایش حساس به فشار است و سامسونگ قطعا نمی خواهند در بازار اندروید سرافکنده باشد.
صفحه نمایش حساس به فشار می تواند بسته به میزان فشار وارد شده از طرف کاربر بر روی صفحه نمایش، باعث شود تا یک لایه جدید برای کنترل باز شود. برای مثال، در آیفون های جدید، یک فشار محکم تر روی آیکون برنامه باعث می شود تا کلید های میانبری برای یکی ار قابلیت های این برنامه که شما اغلب از آن استفاده می کنید، باز شود.

.
فضای ذخیره سازی قابل ارتقا وجود خواهد داشت.

 فضای ذخیره سازی قابل ارتقا وجود خواهد داشت.
این ویژگی باید برای طرفداران گلکسی سامسونگ آشنا باشد. سال گذشته عدم وجود کارت حافظه میکرو SD سامسونگ در گوشی های هوشمند گلکسی S6 و نوت 5 ، بزرگترین طرفداران این شرکت را آزرده است. این به این معناست که کاربران نمی توانند از کارت های میکرو SD برای ذخیره سازی رسانه های بیشتر، مانند عکس ها، موسیقی و فیلم ها استفاده کنند.
اما وال استریت ژورنال ادعا می کند که درگاه کارت حافظه میکرو SD ممکن است در گلکسی S7، حداقل برای مدل غیر منحنی این گوشی، بازگردد.

یک دوربین بهتر در راه است

پرچمداران کنونی سامسونگ یعنی گلکسی S6 و نوت 5 هم دوربین بسیار عالی ارائه داده اند، اما گفته می شود که دوربین گلکسی S7 حتی از آنها هم بهتر است. با توجه به وال استریت ژورنال، دوربین S7 برای عکاسی در نور کم بهینه سازی شده است.
همچنین ظاهراً نمی خواهد لنز دوربین برآمدگی داشته باشد، مانند گوشی های هوشمند گلکسی که در حال حاضر وجود دارند.

.
قادر به اسکن عنبیه شما خواهد بود

 قادر به اسکن عنبیه شما خواهد بود
با توجه به وال استریت ژورنال، برخی از مدل های گلکسی S7 قادر به اسکن چشم شما خواهد بود.
دقیقا مشخص نیست که چرا سامسونگ این قابیلت را ایجاد کرده است، اما یک اسکنر شبکیه چشم می تواند برای باز کردن قفل گوشی و یا برای پرداخت های تلفن همراه استفاده شود.
تلفن ساز چینی ZTE یک اسکنر شبکیه چشم را برای گوشی های هوشمند گرند S3 خود در ماه مه امسال اضافه کرده است که از آن برای باز کردن قفل گوشی استفاده می شود.
گلکسیS7 ممکن است ارزان تر از گلکسی S6 باشد
به گفته تحلیلگری به نام پان جیوتنگ که نطر خود را در Times هند بیان کرده است، سامسونگ ممکن است گلکسی S7 را 10 در زمان آغاز عرضه ٪ ارزان تر از گلکسی S6 به فروش برساند.
در زمان آغاز عرضه قیمت گوشی گلکسی S6 حدود 650 دلار بوده است که این به این معناست که S7 می تواند 65 دلار ارزان تر حدود 580 دلار به فروش برسد.
که این قیمت با توجه به اینکه قیمت آیفون 6S برای مدل پایه آن که دارای نصف حافظه ذخیره سازی این گوشی است (16گیگابایت) 650 دلار می باشد، می تواند به سود سامسونگ باشد تا با ارائه قیمت کناسب تر سود بیشتری از تعداد فروش بیشتر از آن خود کند. از طرفی دیگر گوشی های شاخص اندرویدی از برند های دیگر نیز زیر 500 دلار، به فروش می رسد که باعث محدود کردن قیمت های گوشی سامسونگ می شود.

.
این گوشی زود تر از گلکسی S6 عرضه خواهد شد

این گوشی زود تر از گلکسی S6 عرضه خواهد شد
وال استریت ژورنال و سایر گزارش های پراکنده می گویند که سامسونگ ظاهرا گلکسی S7 پایان ماه فوریه، در طول کنگره جهانی موبایل در بارسلونا معرفی خواهد کرد که همان زمان معرفی گلکسی S6 می باشد.
ولی با این حال، بنا به گزارش بر خلاف S6، سامسونگ گلکسی S7 را اواسط ماه مارس عرضه می کند که چند هفته زودتر از زمان عرضه آوریل گلکسی S6 خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر