;
coinex

فون بیز ، اولین گوشی هوشمند ویندوز 10 وایو

فون بیز ، اولین گوشی هوشمند ویندوز 10 وایو تولید شد.

فون بیز ، اولین گوشی هوشمند ویندوز 10 وایو تولید شد.

قبل از اینکه سونی نام تجاری وایو را به فروش برساند، وایو برای گوشی های هوشمند شناخته شده نبود و فقط به عنوان نام تجاری لپ تاپ معروف شده بود. ماه های گذشته، این روند تغییر کرد، در درجه اول در ژاپن، در سال گذشته نام وایو پشت راه اندازی یک گوشی اندرویدی قرار گرفت. هم اکنون وایو بار دیگر در کنار یک گوشی هوشمند بازگشته است، اما این بار با سیستم عامل نصب شده ی گوگل همراه نیست، بلکه یک گوشی ویندوز 10 به نام فون بیز ، از وایو می بینیم.

گوشی ویندوز 10 وایو با نام فون بیز(Phone Biz)، یک نام غیر معمول که در واقع دقیقا خلاصه این است که ار انواع گوشی های کسب و کاری است، عرضه خواهد شد. فون بیز تا حد زیادی با بهترین گوشی های ویندوز 10 که ما دیده ایم (با وجود رقابت کم) فاصله دارد. این یک گوشی با بدنه آلومینیومی براق است که از پشت، گوشی اچ تی سی را یادآوری می کند.

فون بیز توسط یک پردازشگر اسنپ دراگون 617 مجهز شده است و از ویژگی های کوانتینیوم، پشتیبانی می کند، به این معنی که زمانی که این گوشی با یک داک و یک مانیتور استفاده شود، مانند قلب یک ماشین دسکتاپ ویندوزی عمل می کند. این قابلیت، قطعا، فون بیز را برای محیط ها و استفاده های کسب و کاری، مناسب می کند. صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی، رم 3 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت، برگه مشخصات فون بیز را تکمیل کرده است.

فون بیز  برای انتشار در ماه آوریل در ژاپن، آماده است، ممکن است قیمتی معادل 425 دلار برای مدل آنلاک بدون قرارداد آن، در نظر گرفته شود، اما این مدل نیز از طریق شبکه اپراتور NTT DoCoMo فروخته می شود. هنوز مشخص نیست که بسته ی آن شامل سخت افزار لازم برای کار با قابلیت کانتینیوم باشد یا خیر.

آیا بیز فون به صورت بین المللی به فروش خواهد رسید؟ وایو لپ تاپ های خود را برای خارج از ژاپن نیز عرضه کرده است اما در حال حاضر ویندوز فون به سختی یک انتخاب محبوب برای خریداران گوشی های هوشمند محسوب می شود و احتمال آن خیلی کمتر است که فون بیز هم مانند لپ تاپ های وایو در خارج از ژاپن عرضه شود. هرچند ما انتظار داریم که پس از عرضه ی آن شگفت زده شویم و میزان استقبال مردم را از قابلیت جالب کانتینیوم آن ببینیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر