;
coinex

بنتلی بنتایگا ، آخرین اس یو وی لوکس کمپانی بنتلی

بنتلی بنتایگا ، آخرین اس یو وی لوکس کمپانی بنتلی

بنتلی بنتایگا ، آخرین اس یو وی این شرکت است که از سنت لوکس بنتلی پیروی می کند. این ماشین از نوآوری های جالبی، از جمله ست آشپزخانه ی چینی، برخوردار است. راحتی این ماشین زبانزد شده است، تا حدی که اگر تصمیم بگیرید هر شب داخل این ماشین بخوابید، کسی به شما ایراد نمی گیرد. برای اطلاع از این نوآوری ها با تکرا همره شوید.

.

راننده می تواند مود رانندگی مورد نظر خود را انتخاب کند؛ مود کروز و آف رود، از جمله ی این مود ها هستند.

 راننده می تواند مود رانندگی مورد نظر خود را انتخاب کند؛ مود کروز و آف رود، از جمله ی این مود ها هستند..

بنتلی بنتایگا از کمک های متفاوتی در طول رانندگی برخوردار می شود. برای مثال، سیستم هشدار می تواند هنگام خروج ماشین از پارک، اطلاعات محیط، از جمله نقاط کور را در اختیار راننده قرار دهد. 4 دوربین متفاوت درقسمت های مختلفی از ماشین تعبیه شده اند که محیط اطراف را روی نمایشگر نشان می دهند.

بنتلی بنتایگا از کمک های متفاوتی در طول رانندگی برخوردار می شود. برای مثال، سیستم هشدار می تواند هنگام خروج ماشین از پارک، اطلاعات محیط، از جمله نقاط کور را در اختیار راننده قرار دهد. 4 دوربین متفاوت درقسمت های مختلفی از ماشین تعبیه شده اند که محیط اطراف را روی نمایشگر نشان می دهند. .

یک نمایشگر هشدار، روبروی دید راننده قرار گرفته است و  اطلاعاتی مانند سرعت و جهت یابی را روی داشبورد به نمایش می گذارد. این ماشین همچنین به قابلیت دید در شب مجهز شده که موانع را در طول شب به خوبی به نمایش می گذارد.

یک نمایشگر هشدار، روبروی دید راننده قرار گرفته است و اطلاعاتی مانند سرعت و جهت یابی را روی داشبورد به نمایش می گذارد. این ماشین همچنین به قابلیت دید در شب مجهز شده که موانع را در طول شب به خوبی به نمایش می گذارد..

بنتلی بنتایگا می تواند مناطق مناسب برای پارک ماشین را تشخیص داده و خود را پارک کند.

 بنتلی بنتایگا می تواند مناطق مناسب برای پارک ماشین را تشخیص داده و خود را پارک کند..

تمام صندلی های داخل بنتلی بنتایگا ، به ماساژور مجهز هستند. عملکرد گرمایشی و تهویه هم در این صندلی ها گنجانده شده است.

تمام صندلی های داخل بنتلی بنتایگا ، به ماساژور مجهز هستند. عملکرد گرمایشی و تهویه هم در این صندلی ها گنجانده شده است..

برای سرنشینان عقبی، نمایشگر 8 اینچی تعبیه شده که وسیله ای برای سرگرمی آنها باشد.

برای سرنشینان عقبی، نمایشگر 8 اینچی تعبیه شده که وسیله ای برای سرگرمی آنها باشد..

افرادی که از نسخه ی Perimium Audio ماشین بنتلی بنتایگا استفاده می کنند، می توانند از کیفیت صدایی که 18 اسپیکر به وجود می آورند، لذت ببرند.

افرادی که از نسخه ی Perimium Audio ماشین بنتلی بنتایگا استفاده می کنند، می توانند از کیفیت صدایی که 18 اسپیکر به وجود می آورند، لذت ببرند..

صاحبان این ماشین می توانند از یک تبلت برای تماشای فیلم و یا بازی کردن، استفاده کنند.

صاحبان این ماشین می توانند از یک تبلت برای تماشای فیلم و یا بازی کردن، استفاده کنند..

افرادی که ست Mulliner Hamper را خریداری می کنند، از یک یخچال، ست ظروف چینی، و فضای ذخیره ی غذا بهره مند می شوند؛ تمام این موارد درصندوق عقب ماشین قرار می گیرد. در تصویر دوم، تصویر دقیق تری از این ست را تماشا می کنید.

.

سرعت بنتلی بنتایگا ، 187 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) اعلام شده است. این ماشین، سرعت صفر تا صد را در عرض 4 ثانیه به دست می آورد. قیمت اولیه ی بنتلی بنتایگا معادل 229100 دلار برآورد شده است.

سرعت بنتلی بنتایگا ، 187 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) اعلام شده است. این ماشین، سرعت صفر تا صد را در عرض 4 ثانیه به دست می آورد. قیمت اولیه ی بنتلی بنتایگا معادل 229100 دلار برآورد شده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر