;
coinex

گوشی پی 9 هوآوی از چیپ ست Kirin 955 بهره خواهد برد

گوشی پی 9 هوآوی از چیپ ست Kirin 955 بهره خواهد برد

شرکت چینی هوآوی در سال 2015 سال بسیار موفقی را پشت سر گذاشت و قطعاً این شرکت به دنبال ین است که روند خوب خود در سال گذشته را ادامه دهد. از همین رو شرکت در حال آماده سازی برای عرضه ی محصولات جدید است. مدتی قبل این شرکت محصولات میان رده ای نظیر آنر 5X و آنر Holly 2 Plus را برای بازار های آمریکا، اروپا و هندوستان عرضه کرد. سری گوشی های آنر در زمره ی گوشی های میان رده و محصولات سری P در دسته ی گوشی های بالا رده و پرچمدار آن قرار دارد. هوآوی در آوریل سال گذشته گوشی پی 8 را معرفی کرد که جزو گوشی ها بسیار خوب هوآوی به شمار می آید. میت 8 دیگر محصولی بود که هوآوی سال گذشته از آن پرده برداری کرد.

حالا اخبار منتشر شده از سوی هوآوی نشان می دهد که این شرکت در صدد است تا گوشی پی 9 را نیز تولید و روانه ی بازار کند. گفته می شود که این گوشی به جای رزولوشن کواد اچ دی، کیفیت تصویر 1080p را ارائه می دهد. این در حالی است که اکثر گوشی های پرچمدار سال 2016 کیفیت تصویر کواد اچ دی را ارائه می دهند.

هر چند که هوآوی اطلاعاتی در مورد این گوشی اعلام نکرده است اما گمانه زنی هایی در مورد مشخصات آن وجود دارد. انتظار می رود که این گوشی صفحه نمایش 5.2 اینچی داشته باشد و همان طور که ذکر شد رزولوشن 1080p را ارائه دهد. قدرت پردازشی این گوشی توسط تراشه ی 955 Kirin و پردازنده ی 64 بیتی 8 هسته ای با قدرت پردازشی بین 2.3 تا 2.5 گیگا هرتز تامین می شود. به نظر می رسد که پی 9 دارای 4 گیگابایت رم باشد. البته پیش از این شایعاتی وجود داشت و حکایت از این داشت که پی 9 با رزولوشن کواد اچ دی، چیپ ست Kirin 950 و 6 گیگابایت رم خواهد آمد. به نظر می رسد که دوربین اصلی و جلوی پی 9 به ترتیب 12 و 8 مگاپیکسلی باشند. نکته ی جالب این است که گوشی در اخبار مختلفی که از آن منتشر شد شماره مدل های متفاوتی داشت. EAV-AL10، EAV AL00، VNS-AL00 و VNS-CL00 از جمله این شماره مدل ها هستند. این احتمال وجود دارد که گوشی در مناطق مختلف با سخت افزار متفاوت عرضه شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر