coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

هواوی P9 پردازنده کیرین 950 را در اختیار می گیرد

هواوی P9 با پردازنده کیرین 950 عرضه خواهد شد. هواوی عنوان سوم، بزرگترین سازندگان گوشی های هوشمند در سال 2015 را به خود اختصاص داد. این کمپانی چینی یک سال بسیار خوب را پشت سر گذاشته و به دنبال موفقیت های بیشتر درسال 2016 است.

هواوی P9 با پردازنده کیرین 950 عرضه خواهد شد.

خرید بلیط هواپیما

هواوی عنوان سوم بزرگترین سازندگان گوشی های هوشمند در سال 2015 را به خود اختصاص داد. این کمپانی چینی یک سال بسیار خوب را پشت سر گذاشته و به دنبال موفقیت های بیشتر درسال 2016 است. این غول تکنولوژی چینی تعدادی دستگاه در سال گذشته منتشر کرد که احتمالا قابل توجه ترین آنها، فبلت میت 8، ساعت هوشمند هواوی واچ و گوشی پرچمدار P8 باشد. اکنون شایعات زیادی درباره گوشی هواوی P9 شنیده می شود. از قبل خبر های زیادی درباره این گوشی به بیرون درز کرده بود که در سایت تکرا نیز به برخی از آنها اشاره کردیم. در نهایت آخرین خبر ها حاکی از آن است که این گوشی با نمایشگر QHD آمولد 5.2 اینچی، 4 گیگا بایت رم و پردازنده کیرین 950 از راه خواهد رسید.

در این خبر های درز شده اطلاعات مربوط به هر سه دستگاه P9، یعنی گوشی های هواوی P9، P9 لایت و P9 مکس مشخص شده است. هواوی P9 لایت با نمایشگر 5 اینچی ظاهر می شود، گوشی هواوی P9 با نمایشگر 5.2 اینچی عرضه شده و گوشی هواوی P9 مکس با نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی در دسترس قرار خواهد گرفت. گوشی هواوی P9 با تراشه کیرین 950 و دو دوربین 13 مگا پیکسلی که در پشت این دستگاه قرار گرفته، عرضه خواهد شد. در این شایعات به این نکته نیز اشاره شد که هواوی P9 با 6 گیگا بایت رم همراه خواهد بود. جالب اینجاست که اخیرا در مورد رم گوشی اپو Find 9 نیز گفته می شود که با رم 6 گیگا بایتی منتشر خواهد شد و این کمی گیج کننده است.

گوشی هواوی P9 با تراشه کیرین 950 و دو دوربین 13 مگا پیکسلی که در پشت این دستگاه قرار گرفته، عرضه خواهد شد

این اطلاعات از یک تحلیلگر چینی بنام پان جیوتانگ بدست آمده و نمی توان بطور دقیق درست یا غلط بودن آنرا تایید کرد اما بر اساس گفته های این تحلیلگر آن چیزی که قطعا قابل توجه است به احتمال زیاد قاب تمام فلزی گوشی هواوی P9 خواهد بود. هواوی به احتمال بسیار زیاد این گوشی هوشمند را در طول نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی (CES) در لاس وگاس ایالات متحده به نمایش گذاشته و در ماه مارس یا آوریل راه اندازی خواهد کرد. در نهایت هواوی P9 یک گوشی پرچمدار خواهد بود که کمپانی هواوی به آن افتخار کند و کاربران از داشتن آن لذت برند برای دریافت آخرین خبرها از این گوشی، لحظه به لحظه با تکرا همراه باشید.

در این شایعات به این نکته نیز اشاره شد که هواوی P9 با 6 گیگا بایت رم همراه خواهد بود. جالب اینجاست که اخیرا در مورد رم گوشی اپو Find 9 نیز گفته می شود که با رم 6 گیگا بایتی منتشر خواهد شد و این کمی گیج کننده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


 

عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر