;
coinex

مشخصات ال جی جی 5 در کنفرانس جهانی موبایل 2016

مشخصات ال جی جی 5 در رویداد این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل 2016 در بارسلونا به صورت رسمی معرفی شد.

مشخصات ال جی جی 5 در رویداد این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل 2016 در بارسلونا به صورت رسمی معرفی شد.

امروز، ال جی از مهم ترین گوشی امسال خود رونمایی کرد. سایت خبری فون آرنا به صورت آنلاین در مراسم کنفرانس جهانی موبایل 2016 حضور دارد و به صورت لایو بلاگینگ از این مراسم رونمایی گزارش می دهد.

ابتدا اجازه دهید کمی از شایعات را بیان کنیم: انتظار می رود که ال جی جی یک صفحه نمایش 5.6 اینچی کوآد اچ دی داشته باشد و با پردازنده ی اسنپدراگون 820، کار کند، اما برجسته ترین قابلیت آن، سیستم مبادله باتری سریع نوآورانه در قسمت پایین گوشی است. دو دوربین در پشت این گوشی، باعث تنوع بیشتر در تصاویر می شود، اما هنوز دیده نشده که دقیقا چگونه کار می کند.

باقی مشخصات ال جی جی 5 به روایت فون آرنا در رویداد ال جی، در کنفرانس جهانی موبایل 2016:

از مشخصات ال جی جی 5 طراحی مهیج بسیار جدید آن است، ال جی در این گوشی از ساختار پلاستیکی فاصله گرفته و به طراحی مدرن فلز و شیشه روی آورده است. این شرکت در طراحی جدید با زره فلزی مشتریان را از بهره مندی از حافظه میکرو اس دی و باتری قابل جابجایی، محروم نکرده است. ال جی یک محفظه ی کشویی ایجاد کرده است که جایگاه یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی و یک درگاه کارت حافظه میکرو اس دی در کنار آن است. این محفظه ی کشویی و طراحی ماژولار نه تنها برای معاوضه سریع باتری مناسب است، بلکه اجازه می دهد که تا لوازم جانبی دیگر، به آن متصل شوند. ال جی جی 5 دارای یک صفحه نمایش با وضوح کوآد اچ دی با اندازه ی 5.3 اینچی است که از صفحه نمایش 5.5 اینچی ال جی جی 4 و ال جی جی 3، کوچکتر است. از طرفی گفتنی است که ال جی بار دیگر با صفحه نمایش IPS-LCD آمده است و دارای ویژگی جالب “همیشه روشن” است. ال جی جی 5 با اندروید 6.0.1 مارشمالو و رابط کاریری خود ال جی اجرا می شود و توسط پردازنده ی اسنپ دراگون 820 با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه، طراحی شده است. وزن این گوشی 159 گرم است و در رنگ های خاکستری صورتی و طلایی می آید. دوربین اصلی ال جی جی 5 ،16 مگا پیکسلی و دوربین جلوی آن 8 مگاپیکسل است.

 مشخصات ال جی جی 5 در رویداد این شرکت در کنفرانس جهانی موبایل 2016 در بارسلونا به صورت رسمی معرفی شد.

امروز، ال جی از مهم ترین گوشی امسال خود رونمایی کرد. .

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر