;
coinex

انتشار اندرید 6 مارشمالو برای گوشی سونی اکسپریا زد 5

گوشی سونی اکسپریا زد 5 از اندروید 6 مارشمالو بهره مند می شود.

گوشی سونی اکسپریا زد 5 از اندروید 6 مارشمالو بهره مند می شود.

اوایل این ماه، کاربران این گوشی در کمپانی سونی، سیستم عامل گوشی خود را به اندروید مارشمالو ارتقا دادند؛ و حالا اخبار منتشر شده حاکی از آن است که کاربران گوشی سونی اکسپریا زد 5 در سراسر جهان می توانند آخرین نسخه ی سیستم عامل اندروید گوگل را دریافت کنند. به نظر می رسد که اندروید مارشمالو، به زودی برای کاربران سونی اکسپریا زد 5 پریمیوم و زد 5 کامپکت نیز در دسترس خواهد بود.

تا به حال، انتشار گسترده ی اندروید مارشمالو با ثبات بوده است؛ با اینحال برخی از عوامل داخلی سونی زودتر از دیگران از این آپدیت بهره مند شده اند، به این ترتیب سونی قصد دارد که مطابق برنامه عمل کرده و آپدیت اندروید 6 مارشمالو را برای کاربران گوشی سونی اکسپریا زد 5 منتشر کند. لازم به ذکر است که آخرین نسخه ی اندروید 6.0.1 تنها برای کاربران اکسپریا زد 5 خواهد بود.

کاربران این گوشی در کشور های تایلند و روسیه زودتر از سایرین از آپدیت بهره مند شده اند، اما انتشار جهانی آن به زودی انجام خواهد شد. به نظر می رسد که در حال حاضر، دارندگان تمام نسخه های گوشی سونی اکسپریا زد 5 در کشور های اتریش، استرالیا، ایرلند و مالزی آپدیت مارشمالو را دریافت کرده اند. ناگفته نماند که سونی سایر کاربران خود را فراموش نکرده و تمام کشور ها در لیست دریافت آپدیت سونی قرار دارند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر