;
coinex

در رویداد بهاری اپل منتظر چه محصولاتی باشیم

در رویداد بهاری اپل منتظر چه محصولاتی باشیم

رویداد بهاری اپل روز دوشنبه 21 مارچ، با حضور خبرنگاران و مسئولان کمپانی و در کوپرتینوی اپل در شهر کالیفرنیا برگذار می شود.

کمپانی اپل، روز پنجشنبه طی دعوت نامه ای از رسانه ها دعوت به عمل آورد. در ادامه با محصولاتی که انتظار داریم در رویداد بهاری اپل معرفی شوند، آشنا می شویم.

.

آیفون 4 اینچی کوچکتر

آیفون 4 اینچی کوچکتر؛ رویداد بهاری اپل.

محصول جدیدی که سرآمد سایر محصولات در رویداد بهاری اپل خواهد بود، یک آیفون 4 اینچی کوچکتر است که با نام آیفون اس ای معرفی خواهد شد. به گفته ی 9to5Mac و بلومبرگ، به نظر می رسد که حروف S و E مخفف کلمه ی Special Edition به معنی نسخه ی ویژه باشند. علاوه بر نمایشگر کوچکتر، گفته می شود که آیفون اس ای ترکیبی از آیفون های 5 و 6 با بدنه ی متالیک است. به گزارش 9to5Mac، این گوشی با پردازنده ی A9 به اندازه ی آیفون 6 اس قدرتمند خواهد بود. آیفون اس ای جایگزین آیفون 5 سی قدیمی تر شده و قیمت آن چیزی بین 400 و 500 دلار در نظر گرفته شده است.

.

آیپد پرو کوچکتر

آیپد پرو کوچکتر؛ رویداد بهاری اپل.

سایت خبری 9to5Mac گزارش می کند که اپل قصد دارد آیپد ایر 9.7 اینچی را قوی تر کرده و نام آیپد پرو را برای آن برگزیند. در حال حاضر نسخه ی دیگری از آیپد پرو در اندازه ی 12.9 اینچ به فروش می رسد. این بدان معنی است که نمایشگر کوچکتر که اندازه ی آن با آیپد ایر برابری می کند، از استایلوس اپل، اسپیکر استریو و قابلیت های سریعتر پشتیبانی می کند. این سایت خبری اضافه می کند که دوربین این دستگاه به 12 مگاپیکسل با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K ارتقا خواهد یافت.

.

بند های جدید اپل واچ

بند های جدید اپل واچ؛ رویداد بهاری اپل.

به گزارش سایت 9to5Mac، مدل جدیدی از اپل واچ در رویداد بهاری اپل معرفی نمی شود، بلکه تنها بند های اپل واچ در رنگ ها و اجناس مختلف به نمایش گذاشته می شوند. ظواهر جدید اپل واچ احتمالا با همکاری برند لوکس فشن ایجاد شده است. اپل قبلا هم برای ساخت بند های لوکس با هرمس همکاری کرده بود.

.

تاریخ انتشار iOS 9.3، که آپدیت فوق العاده ای برای کاربران آیفون و آیپد خواهد بود

تاریخ انتشار iOS 9.3، که آپدیت فوق العاده ای برای کاربران آیفون و آیپد خواهد بود.

اپل قصد دارد زمان انتشار نسخه ی عمومی آپدیت جدید iOS 9.3 را برای پشتیبانی از سخت افزار های جدید، که در رویداد بهاری اپل معرفی کرده، اعلام کند. (نسخه ی بتای iOS 9.3 قبلا منتشر شده است). یکی از قابلیت های آپدیت جدید شامل نایت شیفت بوده که می توان با آن به تنظیم و کنترل رنگ نمایشگر پرداخت. گزارش می شود که اپل نسخه ی جدیدی از سیستم عامل اپل واچ یا WatchOS را طراحی کرده است که اپلیکیشن نقشه در آن ارتقا یافته و برخی باگ ها در آن برطرف شده اند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر