;
coinex

رندر های جدید از گوشی HTC 10

رندر های جدید از گوشی HTC 10

همان طور که می دانید نام پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی، HTC One M10 و یا HTC 10 خواهد بود. این شرکت پس از عرضه ی موفق گوشی HTC One M7 که سه سال پیش صورت گرفت بنا به دلایل مختلفی با رکود در حوزه ی گوشی های هوشمند مواجه شد و حالا قصد دارد تا با عرضه ی این پرچمدار جدید دوباره رضایت مشتریان را بدست آورد. به گفته ی مدیران این شرکت گوشی HTC 10 با دوربینی در سطح کلاس جهانی عرضه خواهد شد و گفته می شود که دوربین اصلی و جلوی گوشی بهترین های دنیا هستند. تا کنون به واسطه ی انتشار اخبار و تصاویر برخی مشخصات فنی این گوشی فاش شده است.

اکنون بر اساس اطلاعات موجود رندر های با کیفیتی از اچ تی سی 10 تهیه شده است که طراحی این گوشی را به تصویر می کشد. البته این رندر ها نمونه های غیر رسمی هستند و این امکان وجود دارد که با محصول نهایی تفاوت های زیادی داشته باشد.

رندر های جدید از گوشی HTC 10

رندر های منتشر شده با تصاویری که پیش از این از سوی OnLeaks دیده بودیم شباهت های زیادی دارد و به نظر می رسد که اچ تی سی توانسته باشد میان زبان طراحی سنتی خود با طراحی مدرن امروزی تعادل خوبی برقرار کند.

در حال حاضر گوشی گلکسی اس 7 که مدتی است فروش آن آغاز شده است یکی از بهترین طراحی های موجود را دارد و گفته می شود که به استانداردی برای طراحی گوشی های هوشمند تبدیل شده است. بر اساس رندرهایی که مشاهد می کنید به نظر می رسد پرچمدار جدید اچ تی سی شباهت های زیادی به گلکسی اس خواهد داشت.

هر چند که نمی توان با قطعیت گفت که محصول نهایی اچ تی سی مشابه رندر های منتشر شده است یا نه، اما با فرض این که پرچمدار جدید شرکت تایوانی چنین طراحی داشته باشد آیا حاضرید برای خرید آن هزنیه کنید؟

رندر های جدید از گوشی HTC 10

رندر های جدید از گوشی HTC 10

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر