;
coinex

گوشی HTC 10 از سیستم صوتی Boom بهره می برد

گوشی HTC 10 از سیستم صوتی Boom بهره می برد

روز گذشته شرکت اچ تی سی اعلام کرد که پرچمدار جدید این شرکت با نام HTC One M10 یا همان HTC 10 در تاریخ 12 آوریل به صورت رسمی معرفی خواهد شد. امروز نیز شرکت جزئیات بیشتری از این گوشی را به اشتراک گذاشت. این شرکت طی انتشار تیزری در حساب کاربری توئیتر، به این موضوع اشاره داشت که در پرچمدار بعدی اش شاهد حضور یک سیستم جدید صوتی “Boom” خواهیم بود. همان طور که می دانید اچ تی سی در پرچمداران قبلی خود مانند One M8، One M9 و One M7 سیستم صوتی با نام BoomSound استفاده کرده بود. همه این گوشی ها به لطف ترکیبی از اسپیکر های دوگانه ی موجود در جلو، آمپلی فایر داخلی و بهینه سازی نرم افزاری صدای مطلوبی را به گوش کاربر می رساندند.
به نظر می رسد که شرکت تایوانی با انتشار چنین عکس ها و پوستر هایی قصد دارد تا نشان دهند که اسپیکر های جدید گر چه قدری کوچکتر شده اند و ظاهرشان تغییر کرده، اما از نظر کارایی و قدرت نه تنها از نمونه های قبلی ضعیف تر نیستند بلکه بهتر و بهینه تر نیز هستند. البته باید تا زمان عرضه ی این گوشی صبر کنیم و ببینیم که این ادعای جدید اچ تی سی تا چه حد درست است.
در کنار سیستم صوتی Boom جدید، گوشی HTC 10 از نمایشگر Super LCD به اندازه ی 5.1 یا 5.2 اینچی به همراه رزولوشن کواد اچ دی 1440 در 2560 بهره می برد. این گوشی به همراه ویژگی های دیگری همچون 4 گیگبایت رم، دوربین های اصلی و پشت در سطح جهانی، رم 4 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو در کنار رابط کاربری Sense 8.0 به مصاف پرچمداران سال 2016 نظیر گلکسی اس 7 و ال جی جی 5 برود. به نظر می رسد که HTC 10 نیز به مانند رقیبان به چیپ ست اسنپدراگون 820 مجهز باشد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر