;
coinex

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی های سونی

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی های سونی اکسپریا زد 2، اکسپریا زد 3، اکسپریا زد 3 کامپکت در دسترس خواهد بود.

آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی های سونی اکسپریا زد 2، اکسپریا زد 3، اکسپریا زد 3 کامپکت در دسترس خواهد بود.

سونی، انتشار آپدیت اندروید مارشمالو برای گوشی های زد 2 (D6503)، زد 3 (D6603) و کامپکت (D5803)، را اواخر هفته ی گذشته آغاز کرده بود.

به گزارش کاربران سونی که از طریق بلاگ اکسپریا تجربیات خود را به اشتراک می گذارند، آخرین نسخه ی سخت افزار، با شماره ی ساخت 23.5.A.0.570 خواهد بود که در واقع همان نسخه ی بتای منتشر شده برای این سه مدل در اوایل ماه جاری است. ناگفته نماند که وبسایت جهانی پشتیبانی سونی، آخرین نسخه ی این سه مدل را اندروید لالی پاپ اعلام کرده است.

سخت افزار جدیدی که برای سه گوشی اکسپریا زد 2، اکسپریا زد 3 و اکسپریا زد 3 کامپکت ساخته شده، با قابلیت دوربین 2.0.0 تجربه ی کاربر و بسته ی امنیتی اندروید فوریه، همراه خواهد بود. لینک دانلود این سخت افزار در بلاگ سونی موجود بوده و کاربران می توانند نصب آن را انجام دهند. در ادامه ی گزارش آمده است که آپدیت اندروید مارشمالو برای سه مدل نامبرده و در کشور های آمریکا، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقای شمالی، روسیه و اوکراین، در دسترس خواهد بود. دسترسی به آپدیت اندروید مارشمالو برای مدل های دیگر سونی، به زودی اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که آپدیت اندروید مارشمالو، با برخی از قابلیت ها مثل مجوز اپلیکیشن، Google Now on Tap، قابلیت های جدید کروم (با تجربه ی وبگردی متفاوت برای کاربر)، کنترل لینک های شبکه، اندروید پی (سیستم پرداخت از طریق موبایل)، اثر انگشت جدید API (برای توسعه دهندگان که بتوانند اپلیکیشن های خود را وارد کنند)، قابلیت New Silent (برای کنترل صدا، ویبره و مود Do Not Disturb که می تواند تمام انواع صدا و نوتیفیکیشن را قطع کند) و قابلیت حفظ باطری به نام Doze (هوشمند کردن دستگاه های اندرویدی در مدیریت انرژی دستگاه)، همراه خواهد بود.

از دیگر موارد اضافه شده می توان به مدیریت RAM، دستگاه حافظه های قابل پذیرش، کشوی اپلیکیشن های جدید، پشتیبانی خودکار و بازگردانی اپلیکیشن ها اشاره کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gadgets.ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر