;
coinex

ترجمه ی متن تصاویر با نسخه ی جدید مایکروسافت ترنسلیتور

در حال حاضر برنامه ی مایکروسافت ترنسلیتور از 21 زبان مختلف، پشتیبانی می کند.

نسخه ی جدید برنامه ی مایکروسافت ترنسلیتور ، قابلیتی به ارمغان آورده است که می تواند متن موجود در تصاویر را از زبانی به زبان دیگر ترجمه کند.

ترجمه متن از زبانی به زبان دیگر کار سختی نیست و در حال حاضر هزاران برنامه ی ترجمه در دسترس است که با انتخاب زبان مورد نظر هر متنی را ترجمه می کنند. با این حال ترجمه ی متن موجود در یک تصویر، به هیچ عنوان رایج نیست، اگر چه گوگل ترنسلیت چندین سال است که این ویژگی را به همراه دارد. در واقع ورد لنز به کاربر این امکان را می دهد که تصویر مورد نظر خود را اسکن کند و متن موجود در آن را از زبانی به زبان دیگر، ترجمه کند. نسخه ی جدید برنامه ی مایکروسافت ترنسلیتور ، قابلیتی به ارمغان آورده است که می تواند متن موجود در تصاویر را از زبانی به زبان دیگر ترجمه کند.

به نظر می رسد برنامه ی مایکروسافت ترنسلیتور برای اندروید دگروگون شود، زیرا با توجه به گزارش ها، این برنامه به تازگی به روز رسانی شده است و در حال حاضر قادر به ترجمه متن موجود در تصاویر، از زبانی به زبان دیگر است. در واقع به طور مشابه با گوگل ترنسلیت، می توانید دوربین گوشی خود را مقابل تصویری که می خواهید متن آن ترجمه شود قرار دهید، سپس متن تصویر به زبان مورد نظر شما ترجمه می شود.

در حال حاضر برنامه ی مایکروسافت ترنسلیتور از 21 زبان مختلف، پشتیبانی می کند. هر چند شما می توانید با استفاده از تنظیمات برنامه زبان تصویر را انتخاب کنید ولی این امکان نیز وجود دارد که مایکروسافت ترنسلیتور به طور خودکار زبان تصویری که متن آن را برای ترجمه انتخاب کرده اید، تشخیص دهد.

تنها موردی که وجود دارد این است که فقط کاربرانی که دستگاه آنها آخرین نسخه از اندروید (اندروید 6.0 مارشمالو یا بالاتر)، را در حال اجرا داشته باشد، می توانند از این قابلیت جدید مایکروسافت ترنسلیتور استفاده کنند.

در حال حاضر اندروید 6 مارشمالو تنها روی 4.6 درصد از دستگاه های اندرویدی نصب شده است، از این رو به نظر می رسد که بسیاری از کاربران اندرویدی، قادر به استفاده از این ویژگی نیستند. در هر صورت به روز رسانی برنامه ی مایکروسافت ترنسلیتور از طریق گوگل پلی در دسترس است. برای دانلود آن به این لینک مراجعه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر