;
coinex

هواوی از تبلت جدید MediaPad M2 7 رونمایی می کند

هواوی از تبلت جدید MediaPad M2 7 رونمایی می کند

هواوی از تبلت جدید MediaPad M2 7 رونمایی می کند.

هواوی با معرفی MediaPad M2 7 در چین، چرخه ی تازه ی انتشار سخت افزار جدید را حفظ کرده است. این تبلت اساسا شبیه به تبلت مدیاپد ام۲ (۸ اینچی) ست که ظاهرا اندازه ی آن تا حدودی کوچکتر شده است.

نسخه ی ۸ اینچی این تبلت که در ماه ژوئیه ی ۲۰۱۵ منتشر شد دارای پردازنده ی ۸ هسته ای کیرین ۹۳۰، رم ۳ گیگابایتی و حافظه ی ۳۲ گیگابایتی ست. رزولوشن این مدل جدید همانند مدل سال گذشته، ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسلی ست ولی در عوض از تراشه ی اسنپدراگون ۶۱۵ کوالکام به همراه رم ۳ گیگابایتی بهره می برد. این تبلت همچنین نسخه ی انتخابی 4G LTE به همراه اسلات دوسیمه ارائه می دهد و شما می توانید نسخه ای با حافظه ی قابل ارتقای ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی را انتخاب کنید.

این تبلت با صفحه نمایش شارپ و پردازنده ی قدرتمند، قطعا دستگاهی با ارزش است و باتری ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی آن هم به خوبی این موضوع را تایید می کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی آن اشاره داشت. همچنین این دستگاه جزء اولین تبلت های هواوی ست که به سنسور اثر انگشت مجهز شده است.

همانطور که از این شرکت چینی انتظار می رود، این تبلت جدید MeidaPad M2 7 رابط کاربری Emotion UI 3.1 را اجرا می کند که این شرکت در پاسخ به سامسونگ تاچ ویز (Samsung TouchWiz) و اچ تی سی سنس (HTC Sense) تولید کرده است.

نسخه ی وای فای این تبلت ارزشی معادل ۲۳۰ دلار دارد در حالیکه مدل های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی ال تی ای به ترتیب قیمتی معادل ۲۹۲ دلار و ۳۲۳ دلار دارند. راجع به زمان عرضه و اینکه در خارج از چین هم عرضه می شود یا خیر، هنوز هیچ صحبتی نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خیلی گوشی خوبیه.ممنون از مطالب خوبتون.

    پاسخ