;
coinex

رندر گوشی موتورولا موتو ایکس 4 منتشر شد

گوشی موتورولا موتو ایکس 4 ، 24 آگوست معرفی می شود.

گوشی موتورولا موتو ایکس 4 ، 24 آگوست معرفی می شود.

استیو همرستوفر، ویراستار NWE در توییتر خود تصاویر نسل چهارم موتورولا موتو ایکس را به نمایش گذاشت؛ این گوشی احتمالا با نام موتورولا موتو ایکس 4 معرفی خواهد شد. روز گذشته، ایوان بلاس که به عنوان فروشنده ی اسرار و اطلاعات محرمانه شناخته می شود در توییتر خود اعلام کرد که تصاویر منتشر شده از موتورولا موتو اکس که دسامبر گذشته منتشر شده بود، حقیقی است.

این گوشی از یک دوربین بزرگ دایره ای در پشت و اسکنر اثر انگشت در دکمه ی هوم خود بهره می برد. تصویر دوم، به عکس های منتشر شده از موتورولا موتو جی 4 پلاس شباهت دارد. علاوه بر تمام اینها، به نظر می رسد که نوعی منفذ اتصال دهنده در پشت آن تعبیه شده که امکان اتصال لوازم جانبی متفاوت را فراهم می کند.

بنا بر گفته ی همرستوفر، موتورولا موتو ایکس 4 ، 24 آگوست معرفی خواهد شد. احتمالا می خواهید بدانید که چگونه به این اطلاعات دسترسی دارد؛ آیا اخبار را از منابع داخلی دریافت می کند؟ لازم به ذکر است که او به هیچگونه از روش های عجیب و غریب دسترسی ندارد؛ چرا که تاریخ معرفی دستگاه در صفحه نمایش موتو ایکس 4 در طرح رندر مشخص شده است.

قطعا نمی توانیم رازهای چند ساله ی خود از روش های دسترسی به اطلاعات را با شما به اشتراک بگذاریم؛ البته در نظر داشته باشید که این تاریخ ها همیشه صحت ندارند. با اینحال، معمولا تولید کنندگان زمان معرفی محصولات خود را همراه با انتشار رندر و طرح های مدل های معرفی نشده، به این شکل اعلام می کنند. این احتمال وجود دارد که این اخبار، خریداران احتمالی را مشتاق تر کند.

این گوشی از یک دوربین بزرگ دایره ای در پشت و اسکنر اثر انگشت در دکمه ی هوم خود بهره می برد. تصویر دوم، به عکس های منتشر شده از موتورولا موتو جی 4 پلاس شباهت دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر