;
coinex

کاردبورد، هدست واقعیت مجازی گوگل، جهانی می شود

هدست وی آر کاردبورد گوگل جهانی می شود

کاردبورد، هدست واقعیت مجازی گوگل، جهانی می شود.

وی آر تکنولوژی جدیدی ست که توجه همگان را به خود جلب کرده است و یکی از ارزانترین روش های تجربه ی آن، هدست واقعیت مجازی کاردبورد گوگل (هدست مقوایی گوگل که با دست باید آن را مقابل صورت خود نگه دارید) است. هزینه ی آن در ایالات متحده، تنها ۱۵ دلار است، که در واقع ارزانترین روش موجود برای تجربه ی وی آر است.

از زمانی که این کاردبورد راه اندازی شد، بیش از ۵ میلیون واحد از آن در ایالات متحده به فروش رسید و فروش این تعداد، گوگل را محکوم به رشد و راه اندازی این هدست مقرون به صرفه در انگلستان، فرانسه، آلمان و کانادا کرد که به طور مستقیم از گوگل استور در دسترس قرار می گیرد. در واقع شما می توانید این هدست را از هرجای دیگری در جهان دریافت کنید اما باید به یک فروشنده ی شخص ثالث متوسل شوید.

به خاطر داشته باشید که ما در مورد خود هدست اصلی کاردبورد صحبت می کنیم نه مدل بروزشده ی آن که ناظر شیشه ای ارتقایافته ای به نمایش می گذارد. جای تعجب نیست که قیمت این هدست در جاهای دیگر تاحدودی بالاتر باشد. قیمت این هدست در کانادا ۲۰ دلار است  اما می توانید یک جفت از آن را به قیمت ۳۵ دلار دریافت نمایید. در فرانسه و آلمان، قیمت یک هدست  ۲۰ یورو و قیمت یک جفت آن  ۳۰ یورو است. در انگلستان هم قیمت یک هدست کاردبورد ۱۵ پوند و قیمت دوعدد از این هدست ۲۵ پوند است.

از زمانی که این کاردبورد راه اندازی شد، بیش از ۵ میلیون واحد از آن در ایالات متحده به فروش رسید

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر