;
coinex

تبلت 18.4 اینچی لنوو در بنچمارک GFXBench مشاهد شد

تبلت 18.4 اینچی لنوو در بنچمارک GFXBench مشاهد شد

لنوو یکی از بزرگترین شرکت های چینی تولید کننده گوشی هوشمند است. این شرکت اعلام کرده است که رویداد مطبوعاتی خود را در تاریخ 9 ژوئن در جریان مراسم Tech World 2016 برگزار خواهد کرد و پیش بینی می شود که طی آن از گوشی های هوشمند جدید خود با برند موتو رونمایی کند. اما این همه ماجرا نخواهد بود؛ گزارشات اخیر مدعی هستند که لنو در نظر دارد گوشی هوشمند Lenovo Project Tango را در کنفرانس مذکور رونمایی کند. همچنین با استناد به اخبار منتشر شده از سوی GFXBench تبلت جدید لنوو نیز در راه است.

شماره مدل تبلت جدید لنوو PB2-690N خواهد بود. این تبلت به تازگی در بنچمارک GFXBench حضور یافته است. این دستگاه صفحه نمایش بسیار بزرگ 18.4 اینچی دارد و رزولوشن 1440 در 2560 را ارائه می دهد. در واقع صفحه نمایش این تبلت دقیقاً اندازه تبلت گلکسی View سامسونگ است. قدرت پردازشی این تبلت توسط چیپ ست اسنپدراگون 650 یا 652 و پردازنده گرافیکی آدرنو 510 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حافظه این تبلت را تشکیل می دهند. دوربین اصلی این دستگاه نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. نسخه اندروید پیش نصب بر روی این تبلت اندروید 6 مارشمالو خواهد بود. در اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench در قسمت سیستم عامل این تبلت عبارت “Android Google Edition” درج شده است؛ هنوز مشخص نیست که هدف از درج این عبارت چیست. آیا این نسخه متفاوتی از اندروید خواهد بود یا اینکه GFXBench به منظور تاکید بر این موضوع که اندروید متعلق به گوگل است این عبارت را درج کرده است.

با این تفاسیر به نظر می رسد که لنوو قصد دارد تا رقیب گلکسی View سامسونگ را روانه بازار کند. هر چند که میزان فروش گلکسی View چندان درخشان نبوده است اما لنوو قصد دارد تا این تبلت بسیار بزرگ را روانه بازار کند.

تبلت 18.4 اینچی لنوو در بنچمارک GFXBench مشاهد شدتبلت 18.4 اینچی لنوو در بنچمارک GFXBench مشاهد شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر