;
coinex

فروش مواد غذایی با نام تجاری آمازون برای اولین بار

آمازون برای اولین بار مواد غذایی با نام تجاری خود را به فروش می رساند

به نظر می رسد آمازون برای کسب و کار مواد غذایی آماده می شود.

گزارش جدیدی از وال استریت ژورنال ادعا می کند که آمازون در حال آماده سازی برای راه اندازی اولین کسب و کار مواد غذایی با نام تجاری خود است و تا پایان همین ماه این اتفاق رقم می خورد.

برندهایی با لیبل های خصوصی هم وجود دارند که از جمله ی آنها می توان به “Happy Belly” (شامل آجیل، چای، روغن)، “Wickedly Prime” (شامل تنقلات و سرگرمی) و “Mama Bear” (محصولات بچه ها) اشاره کرد که توسط آمازون طراحی و ایجاد می شوند و همه ی سود حاصل از فروش آنها هم به طور مستقیم برای این شرکت است.

در واقع آمازون قبلا محصولاتی با برند خود و برندهای با لیبل خصوصی به فروش رسانده است از دستمال توالت گرفته تا باتری و … اما این اولین بار است که  می خواهد به صورت اختصاصی و اساسی به صنعت مواد غذایی وارد شود.

این بازار برای شروع بازار بزرگی ست. با توجه به اطلاعات منتشر شده در Statista، بازار خرده فروشی مواد غذایی در سال ۲۰۱۵ به ارزش ۲.۱۴ تریلیون دلار بوده است. هنگامی که به مواد غذایی فروخته شده با لیبل خصوصی در ایالات متحده محدود می شویم باز هم به مبلغ هنگفتی می رسیم که حدود ۸۰ میلیارد دلار در سال است.

این غول تکنولوژی به مدت ۱۰ سالی هست که در حال فروش مواد غذایی البته از برندهای دیگر است و در این مدت زمان اطلاعات عظیم و ارزشمندی راجع به اینکه در این صنعت چه می گذرد و چگونه می توان رقبا را پشت سر گذاشت و در این عرصه نفوذ کرد، بدست آورده است.

این صنعت، کسب و کاری مخاطره آمیز است و ریسک آن حتی از معاملات عادی آمازون بالاتر است؛ به طور مثال اگر کابل یو اس بی برند خاصی خوب کار نکند، مشتریان دلخور می شوند و آن را از برند دیگری تهیه می کنند اما اگر غذای برند خاصی بدنام شود، شهرت آن برند در طولانی مدت در معرض خطر قرار می گیرد و ریسک بالایی دارد و ممکن است در نهایت شکست بخورد.

از آنجایی که خریداران به طور فزاینده ای خریدهای هفتگی خود را در وب انجام می دهند، آمازون سعی دارد این نوع کسب و کار را هم گسترش داده و از این موقعیت نهایت استفاده را ببرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر