;
coinex

سرویس تحویل غذای آمازون به منهتن و دالاس هم وارد می شود

سرویس تحویل غذای رستوران آمازون به منهتن و دالاس هم وارد می شود

از امروز سرویس تحویل غذای آمازون به دو بازار دیگر، منهتن و دالاس گسترش می یابد. این کمپانی برای اعضای آمازون پرایم به صورت رایگان و در مدت زمان ۱ ساعته خدمات تحویلی از برخی رستوران ها را ارائه می دهد. وعده های غذایی که از طریق آمازون پرایم در دسترس بودند هم اکنون از طریق این سرویس به سرعت در بالتیمور، سیاتل، پورتلند، شیکاگو، آستین، سان فرانسیسکو، سن دیگو و لس آنجلس ارائه می شوند.

همچنین خرده فروش آنلاین سیاتل گفته است در حال ایجاد تحویل رایگان بخشی دائمی از این سرویس رستورانی ست و در سال گذشته کانسپتی از این سرویس را تست کرده است. این کمپانی همچنین تضمین نمی کند که سفارشات شامل هیچ مالیات و ارزش افزوده ای نمی شوند. آمازون از طریق به اشتراک گذاری درآمد با رستوران ها از این سرویس پول تولید می کند.

انتخاب Prime Now آمازون در حال رشد است به ویژه اینکه با فهرست خود از رستوران ها، افراد بیشتری را برای خرید از خرده فروشان اینترنتی – حتی برای اقلامی که شاید مشتریان همان لحظه هم به آنها نیازی ندارند- متقاعد می کنند و به این کمپانی کمک می کند تا به راحتی با فروشگاه های مواد غذایی به رقابت بپردازد. با این وجود بازار تحویل مواد غذای رستوران بازار شلوغی است و GrubHub، Posmates و اوبر در میان رقبای آن هستند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر