;
coinex

تبلت جدید ایسوس با شماره مدل P027 در Geekbench رویت شد

پیش بینی می شود که سری گوشی زنفون 3 ایسوس بین تاریخ 31 می تا 4 ژوئن در جریان برگزاری کامپیوتکس 2016 معرفی شود. طبق شنیده های گذشته احتمال می رود که گوشی زنفون 3 شامل سه مدل مختلف با نام های ZenFone 3، ZenFone 3 Deluxe و Zenfone 3 Max  باشد. اما به غیر از زنفون 3، شایعاتی در مورد عرضه دستگاه دیگری از این شرکت به گوشی می رسید که البته هیچ گونه اطلاعاتی از آن به بیرون درز نکرده بود. حالا گمانه زمانی ها حکایت از این دارند که این دستگاه جدید یک تبلت خواهد بود و در کنار سری زنفون 3 معرفی خواهد شد. بنابراین باید منتظر عرضه تبلت جدید ایسوس باشیم.

به تازگی دستگاهی از ایسوس با شماره مدل “asus P027” در پایگاه داده Geekbench رویت شد. این دستگاه اندروید 6 مارشمالو را اجرا خواهد کرد اما بر خلاف بسیاری از محصولات ایسوس از چیپ ست های کوالکام بهره نمی برد و به جای آن به چیپ ست MT8176 مدیاتک مجهز است و دارای پردانده 8 هسته ای با فرکانس کاری 1.70 گیگا هرتز خواهد بود. این دستگاه در بخش تک هسته امتیاز 1753 و در چند هسته امتیاز 5605 را به ثبت رساند.

هر چند که ایسوس در حال کار کردن بر روی دستگاهی جدید و مجهز به چیپ ست مدیا تک است اما هنوز مشخص نیست که در کدام دسته بندی بازار قرار می گیرد. پیش بینی می شود که این دستگاه یک تبلت جدید است و نام آن احتمالاً می تواند ZenPad A و یا یک تبلت متعلق به خانواده زنفون 3 باشد. از طرفی دیگر ابعاد و سایز صفحه نمایش این محصول مشخص نیست و این امکان وجود دارد که حتی یک گوشی هوشمند باشد. در هر صورت باید صبر کرد و دید که طی هفته های آینده چه اطلاعات دیگری در مورد دستگاه با شماره مدل asus P027 منتشر خواهد شد.

تبلت جدید ایسوس با شماره مدل P027 در Geekbench رویت شد

.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر