;
coinex

بهترین تبلت های مقرون به صرفه ی حال حاضر (می 2016)

در ادامه، لیستی از بهترین تبلت های مقرون به صرفه ی دنیا و ویژگی آنها را مشاهده خواهید کرد.

در ادامه، لیستی از بهترین تبلت های مقرون به صرفه و ویژگی آنها را مشاهده خواهید کرد.

در سال های اخیر، تجارت تبلت در سطح جهانی کاهش داشته است؛ یکی از دلایل اساسی آن را می توان نمایشگر بزرگ گوشی های هوشمند در سال های اخیر دانست، برخی از آنها به نمایشگر های 6 اینچی و یا بیشتر مجهز شده اند. بدین ترتیب، مشتری ها می توانند دستگاهی را خریداری کنند که مانند یک تلفن همراه عمل کرده و در عین حال، کارایی تبلت را نیز داشته باشد.

با تمام این اوصاف، هنوز هم تقاضای قابل توجهی برای تبلت ها وجود دارد؛ مخصوصا از آنجایی که که قیمت آنها کاهش یافته است.

اگر به دنبال خرید یکی از بهترین تبلت های مقرون به صرفه هستید، امیدواریم لیست زیر را مفید بدانید. بهترین تبلت ها در این لیست، از ارزان ترین و کوچکترین به گران ترین و بزرگ ترین ها دستبه بندی شده اند؛ با تکرا همراه شوید.

.

آمازون فایر  Amazon Fire

برخلاف گوشی های فایر که با استقبال خوبی مواجه نبودند، تبلت های فایر از سال 2011 و اولین مدل آن که با نام کیندر فایر شناخته می شود، یکی از موفقیت های این برند محسوب می شوند. آخرین مدل این برند، سپتامبر گذشته با نام آمازون فایر معرفی شد که در آمریکا با قیمت 49.99 دلار به فروش می رسید. البته که این تبلت، یک دستگاه پایین رده است و از ظاهر زیبایی برخوردار نیست؛ با اینحال، 50 دلار برای ویژگی ها و قابلیت هایی که ارائه می دهد، مبلغ زیادی نیست. تبلت آمازون فایر با نمایشگر 7 اینچی و رزولوشن 600 * 1024 پیکسل، وای فای، پردازنده ی چهار هسته ای، رم 1 گیگابایتی و 8 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی قابل افزایش، ارائه می شود. تنها با پرداخت 10 دلار بیشتر، صاحب آمازون فایر اسلیت می شوید که از 16 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی برخوردار است. هر دو دستگاه، از نسخه ی اندروید ویژه ی آمازون، Fire OS 5، بهره می برند.

آمازون فایر Amazon Fire آمازون فایر Amazon Fire آمازون فایر Amazon Fire Amazon-Fire-3.

 

آلکاتل پاپ 7 ال تی ای Alcatel Pop 7 LTE

همانطور که از نام این تبلت بر می آید، از اتصال 4G LTE بر خوردار است؛ و ارزان ترین تبلتی است که این قابلیت را ارائه می دهد. در حال حاضر، تی موبایل این تبلت را با قیمت 129.99 دلار به فروش می رساند. تبلت آلکاتل پاپ 7 ال تی ای به صورت اقساط و با پرداخت 5.42 دلار هر ماه تا 24 ماه نیز به فروش می رسد. سیستم عامل این تبلت، اندروید 6 مارشمالو است؛ اما سایر ویژگی های آن (به جز اتصال ال تی ای)، چندان تاثیرگذار نیست. از ویژگی های آن می توان به نمایشگر 7 اینچی با رزولوشن 600 * 1024 پیکسل، پردازنده ی چهار هسته ای، رم 1 گیگابایتی، دوربین های 5 و 2 مگاپیکسل، و حافظه ی 8 گیگابایتی قابل افزایش اشاره کرد.

آلکاتل پاپ 7 ال تی ای Alcatel Pop 7 LTE

.

سامسونگ گلکسی تب ای 8.0   Samsung Galaxy Tab E 8.0

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 ، یکی از تبلت های جدید سامسونگ در سال 2016 است و در حال حاضر توسط فروشگاه های آمریکا، از جمله آمازون، AT&T، اسپرینت و یو اس سلولار، پیش فروش می شود. این تبلت از نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 800 * 1280 پیکسل، پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.3 گیگاهرتز و اتصال LTE بهره می برد. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به دوربین اصلی 5 مگاپیکسل، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، رم 1.5 گیگابایت، 16 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی قابل افزایش، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 5.1 لالی پاپ اشاره کرد. فروشگاه AT&T در حال حاضر، با کمترین قیمت، یعنی 200 دلار، این تبلت را به فروش می رساند.

سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 Samsung Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 Samsung Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 Samsung Galaxy Tab E 8.0 سامسونگ گلکسی تب ای 8.0 Samsung Galaxy Tab E 8.0.

ال جی جی پد ll

 تبلت ال جی جی پد ، بزرگترین، قدرتمند ترین و گران ترین تبلت این لیست محسوب می شود. این تبلت با نمایشگر 10.1 اینچی و رزولوشن 1200 * 1920 پیکسل ارائه می شود و از پردازنده ی اسنپ دراگون 800 برخوردار است. یک رم 2 گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی 16 گیگابایتی قابل افزایش با میکرو اس دی کارت و باتری 7400 میلی آمپر ساعتی روی دستگاه تعبیه شده است.  اندروید لالی پاپ، سیستم عامل تبلت ال جی جی پد ll 10.1  است که می تواند به ارندروید مارشمالو ارتقا یابد. نسخه ی  بدون LTE آن با قیمت 299.99 دلار در آمازون در دسترس است.

ال جی جی پد ll ال جی جی پد ll ال جی جی پد ll ال جی جی پد ll ال جی جی پد ll ال جی جی پد ll ال جی جی پد ll ال جی جی پد ll

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر