;
coinex

فروش بهتر تبلت سرفیس پرو در مقایسه با آیپد پرو

فروش بهتر تبلت سرفیس پرو در مقایسه با آیپد پرو

تبلت های سرفیس پرو مایکروسافت و آیپد پرو اپل از تبلت های رده بالای موجود در بازار هستند که تقریبا همه با آنها آشنایی دارند و همچنین در صدر نمودار مربوط به فروش تبلت ها قرار دارند. با توجه به یک گزارش تحلیلی از شرکت Canalys، در بریتانیا در طول فصل اول سال، سرمایه گذاری بر روی تبلت مایکروسافت بر مدل اپل ترجیح داده شده است.

از ماه ژانویه تا ماه مارس در بریتانیا تعداد ۲۷۵ هزار واحد از دستگاه سرفیس پرو به فروش رسیده که این آمار نسبت به فصل اول سال گذشته بیش از ۳ برابر شده است. سال گذشته تعداد ۸۳ هزار از این دستگاه ها به فروش رسید.
در ارتباط با آیپد پرو هم باید گفت که شرکت های بریتانیایی کمتر از نصف تعداد واحد های مایکروسافت از این مدل خریداری کرده و این آمار از فروش ۱۰۷ هزار از این دستگاه خبر می دهند.

اگر راجع به بازار مصرف ایالات انگلستان تعجب کرده اید باید بگوییم داستان آن با بقیه فرق دارد. در آنجا، آیپد پرو نسبت به سرفیس پرو فروش بیشتری دارد. پس تفاوت در این آمار فروش در چیست؟ در واقع با توجه به گزارش تحلیلگر ارشد شرکت Canalys دلیل آن کاملا مشخص است؛ یکی از این دلایل، قیمت محصولات اپل است و دیگری هم اپلیکیشن ها و آشنایی با آنهاست. این تحلیلگر می گوید در دنیای کسب و کار از کامپیوترهای ویندوزی استفاده می شود. کسانی که برای شرکت ها کار می کنند با کار کردن با سرفیس پرو بیشتر از آیپد پرو آشنایی دارند و کار با آنها را ترجیح می دهند.

بازار تبلت در این منطقه جدیدا مانند سایر مناطق جهان ضعیف شده است. به طور کلی خرید تبلت در بریتانیا نسبت به سال گذشته حدود ۸ درصد کاهش یافته است. آیپد با تعداد ۵۰۰ هزار واحد به فروش رسیده در صدر جدول مربوط به فروش تبلت در بریتانیا بوده است. بعد از آن سامسونگ با فروش تعداد ۳۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد تبلت در جایگاه بعدی قرار گرفته است. با این حال هر دو آمار و ارقام فروش مربوط به هر دو شرکت در مقایسه با سال گذشته کاهش یافته است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر