;
coinex

سونی از گوشی رده میانی اکسپریا E5 رونمایی کرد

سونی از گوشی رده میانی اکسپریا E5 رونمایی کرد

هفته ی گذشته شایعه شده بود که در آینده ای نزدیک شاهد گوشی جدید اکسپریا E5 –گوشی هوشمند رده میانی با تاریخ انتشار نامعلوم که بر روی صفحه ی فیسبوک موبایل سونی به صورت تصادفی به اشتراک گذاشته شده بود- خواهیم بود اما هیچ تیزر تبلیغاتی دیگری مشاهده نشد؛ اما روز گذشته این گوشی اکسپریا E5 به صورت رسمی بر روی صفحه ی وب سایت سونی رونمایی شد.

از مشخصات این دستگاه باید به نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی، پردازشگر مدیاتک MTK6735، رم ۱.۵ گیگابایتی و مموری قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی است و قادر به عکاسی HDR است. دوربین جلوی این دستگاه دارای رزولوشن ۵ مگاپیکسلی ست و با فلش ال ای دی همراه می شود. بر اساس تصاویر تبلیغاتی، نرم افزار این دستگاه مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو ست. همچنین رابط کاربری جدید سونی که بر روی سری جدید اکسپریا XA و اکسپریا X دیده شد را شاهد هستیم.

گوشی E5 در اروپا، امریکای لاتین، خاورمیانه، آفریقا راه اندازی خواهد شد و هیچ صحبتی از عرضه ی این دستگاه در ایالات متحده نشده است. این گوشی در اروپا حدود ۲۲۳ دلار (۲۰۰ یورو) قیمت گذاری خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر