;
coinex

معرفی چند ویژگی مفید در ios 10

معرفی چند ویژگی مفید در ios 10

ios 10 به زودی با چندین قابلیت جدید برای عموم کاربران منتشر می شود. برخی از این قابلیت ها مفید تر از سایر آن ها است و برخی مانند بیشتر قابلیت هایی که برای پیام ها ایجاد شده است، بیشتر سرگرم کننده و جالب محسوب می شوند. تغییرات و قابلیت های جدیدی که در ios 10 در دسترس است و استفاده از آیفون را کاربر پسندتر می کند، در ادامه معرفی خواهیم کرد:

• می توان برنامه های بومی آیفون، مانند برنامه ایمیل، مرور گر سافاری، نقشه ی اپل، استوک و غیره را از روی صفحه اصلی حذف کرد. با این حال متاسفانه امکان حذف کامل آنها وجود ندارد، تنها از روی صفحه اصلی پنهان می شوند.

می توان برنامه های بومی آیفون، مانند برنامه ایمیل، مرور گر سافاری، نقشه ی اپل، استوک و غیره را از روی صفحه اصلی حذف کرد. با این حال متاسفانه امکان حذف کامل آنها وجود ندارد، تنها از روی صفحه اصلی پنهان می شوند.

• برنامه ی آلارم ساعت در این نسخه از ios تیره شده است، این به این معنی است که دیگر هنگام تنظیم آلارم در شب و یا صبح زود، روشنایی نمایشگر گوشی چشم کاربر را آزار نخواهد داد.

برنامه ی آلارم ساعت در این نسخه از ios تیره شده است، این به این معنی است که دیگر هنگام تنظیم آلارم در شب و یا صبح زود، روشنایی نمایشگر گوشی چشم کاربر را آزار نخواهد داد.

• طراحی جدید نوتیفیکیشن ها می تواند بسیار مفید باشد. شمای قبلی نمایش نوتیفیکیشن ها در نسخه ی قدیمی ios بد بود و مدیریت آن برای کاربر سخت می شد، اما به نظر می رسد که در ios 10 مدیریت نوتیفیکیشن ها راحت تر خواهد شد.

طراحی جدید نوتیفیکیشن ها می تواند بسیار مفید باشد. شمای قبلی نمایش نوتیفیکیشن ها در نسخه ی قدیمی ios بد بود و مدیریت آن برای کاربر سخت می شد، اما به نظر می رسد که در ios 10 مدیریت نوتیفیکیشن ها راحت تر خواهد شد.

• می توان تمام نوتیفیکیشن ها را با قابلیت لمس سه بعدی پاک کرد.

• استفاده از قابلیت لمس سه بعدی در مکان هایی بهتر از قبل مانند کنترل سنتر، برنامه های شخص ثالث و نمایش نوتیفیکیشن ها(البته این قابلیت برای آیفون های فاقد لمس سه بعدی نیز ارائه خواهد شد) ایجاد شده است.

• ویجت ها این امکان را برای کابر فراهم می کند تا اطلاعات پایه ای برنامه های کاربردی مانند برنامه ی آب و هوا، تقویم و اخبار را مشاهده کنند.

ویجت ها این امکان را برای کابر فراهم می کند تا اطلاعات پایه ای برنامه های کاربردی مانند برنامه ی آب و هوا، تقویم و اخبار را مشاهده کنند.

• جستجوی یک عکس خاص در میان هزاران عکس گالری، آسان تر خواهد شد.

جستجوی یک عکس خاص در میان هزاران عکس گالری، آسان تر خواهد شد.

• ویژگی جدیدی وجود دارد که می توانید بدون باز کردن آیفون، نوتیفیکیشن های خود را بررسی کنید و به اعلان های پیام رسان پاسخ دهید. با این ویژگی جدید  زمانی که شما آی فون خود را بلند می کنید، امکانی فراهم می شود که بتوانید بدون استفاده از تاچ آی دی نوتیفیکیش ها را بخوانید. کاربران آیفون از این موضوع شکایت داشتند که به محض فشار دادن دکمه هوم، به سرعت تاچ آی دی باعث آنلاک شدن آیفون می شود، به همین خاطر فرصتی برای خواندن نوتیفیکیشن ها باقی نمی ماند.

• دیگر ویژگی مفید در ios 10 این است که برنامه ی فون در ios 10 می تواند ایمیل های صوتی را رونویسی کند، بنابراین کاربر مجبور نخواهد که به آنها گوش کند می تواند زمانی دیگری را برای خواندن رونویسی اختصاص دهد.

دیگر ویژگی مفید در ios 10 این است که برنامه ی فون در ios 10 می تواند ایمیل های صوتی را رونویسی کند، بنابراین کاربر مجبور نخواهد که به آنها گوش کند می تواند زمانی دیگری را برای خواندن رونویسی اختصاص دهد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر